Skocz do zawartości

Skalowanie oddzielnie wielu powierzchni


HEKTOR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!.

 

 

 

Mam następny problem. Otóż jak zaznaczam wszystkie powierzchnie(face) na np. poly cucbe, i potem używam polecenia Extrude Face i skaluje utworzone, to skaluje mi się one do środka wszystkie, a chciał bym aby każda tak jakby skalowała się oddzielnie jakby posiadała własny manipulator. Nie wiem jak to wytłumaczyć bo jestem laikiem. Dlatego zamieszczam rysunki.

 

 

 

Screen1. To chciałem otrzymać, aby tak zrobić za jednym zamachem trzeba zeskalować wszystkie face aby się pomniejszyły w małe kwadraciki, potem się daje extrude. http://www.tibik.obywatel.pl/1.gif

 

Screen2. Ja jak skaluje wszystkie powierzchnie to robi mi się takie coś, mogę je skalować oddzielnie ale fajnie abym tak robił na każdej powierzchni a co by było jak bym miał z 200 ich, masakra. http://www.tibik.obywatel.pl/moj.JPG

 

 

 

Co robie nie tak albo co mam ustawione źle ???.

 

 

 

 

 

Pozdrawiam i Dziękuję za pomoc!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam!.

 

 

Dalej nic tą opcję mam odznaczoną !. I dalej mi się tak robi, nie zawsze mi się tak robiło o ile sobie przypominam tylko jakoś ostatnio tak się zrobiło. Błagam o pomoc bo nic nie mogę przez to robić !!.

 

 

Pozdrawiam i Dziękuję !!!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby ci sie tak ładnie zeskalowały face'y dajesz w narzędziu extrude offset w okolicy 0.03(albo jaki tam ci odpowiada i potem extrudujesz każdą ściane oddzielnie na taką samą odległość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!.