Skocz do zawartości

importowanie z CADa


araye

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie odnośnie najlepszej metody importowania modelów z CADA.

 

Pytanie pierwsze:

 

1. Gdy mamy zaokrąglone powierzchnie po importowaniu nie sa lukami lecz polączonymi prostymi. Jestem początkującym i cos pamietam o opcji subdivide... ale nie jestem pewien.

 

2. Druga sprawa: Jak robie caly model w cad'ie w jaki sposob importowac do maxa aby nie dzielilo boki sześcianów na 2 trojkąty??

 

wielkie dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

z tego co wiem to siatka płaska importuje się w maxie do splina z pliku dwg, i jest bardzo ładną krzywą.

bryły exportowałem tylko z A-cad mechanical, troche to smieszne ale dokładnosć wyexportowanej siatki była zalezna od tego jak dokładnie była wyświetlana w oknie widokowym - troche mi zeszło zanim do tego doszedłem :),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wlasnie tez sprobowal zaimportowac ustawiajac zamiast domyslnego 1 parametr 0,025... w surface deviation for 3d solids.. no i okazalo sie kilkadziesiat kresek jest tak cholera skomplikowanych ze ledwo co przesuwam viewport.. a nie mam slabego kompa.. byc moze to wina skali..

 

Ale odkrylem jeszcze jedno ze max odczytuje krzywe z autocada jako spliney i jesli mamy np luczek prosta luczek i prosta to zeby tworzyly calosc musimy je polaczyc ... funkcja attach.. No chyba ze w autocadzie ten ksztalt byl polylinem rysowany.

 

Wie ktos jak przyspieszyc view porty?