Skocz do zawartości

texturing i program 3d


skabszo

Rekomendowane odpowiedzi

chciałbym sie zdecydować na program 3d elcz podstawoe pytanie - nie bardzo wiem jaki. Czy któs mógłby mi polecić program spełniający nast. warunki:

ball_on.gif przede wszystkim jestem początkujący w 3d. Bardzo dobrze znam PS ale z 3d to miałem doczynienia ew jeśli można do tego zaliczyć to generatory terenu. Terragen ite sprawy.Troche sie bawiłem w Mayi no ale hm :P ten interfejs troche nie umialem sie połapać co gdzie i jak no ale jesli ja polecicie to wroce do niej, ale mowiąc dalej..

ball_on.gif przy nakładaniu tekstur, o ile to możliwe - chciałbym że było coś takiego jak w PS że ustawiam sobie przezroczystość,wypełnienie i styl warstwy | choć to ostatnie niekonienicze potrzebne|

ball_on.gif cena nie gra roli bo jak anrazie to sciągnę trialke programu ktory polecicie i wyprubuje ktory mi bedze bardziej pasował :)

Pewnie nic nie da że powiem ze szybko sie ucze :P I jeśli jest to ważne to chciałbym się zająć modelingiem a później animacjami jakimiś tam ale wiem że wszystko po kolei;) z góry dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

sprawdz jakis sie da ktory sie spdoba to przy tym zostaniesz kazdy jest dobry a reszta to juz tylko kto go obsluguje

czyli moze byc:

maya(dostepna wersja edu czyli PLE)= http://www.alias.com

3dsmax(tylko trial 30dni)= http://usa.autodesk.com

softimageXSI(dostepny trial 30dni lub wersja edukacyjna modtool) =www.softimage.com

 

a jak ktos chce pisac co jest lepsze a co gorsze niech zachowa to dla siebie lepiej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się