Skocz do zawartości

Początki, trudne początki


Gość R2r

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem się spytać, jak najlepiej rozpocząć swoją przygodę z grafiką komputerową? Jaki program jest najlepszy dla początkujących, którzy chcą sami nauczyć się tej sztuki? Tylko proszę się nie śmiać, ja poprostu jestem w tym temacie zielony:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Baldack: a skąd wiesz że jemu chodzi o 3D? :)

witamy na forum.

grafika 3D - faktycznie Baldack ma rację

grafika 2D - Photoshop, Illustrator albo Corel (grafika wektorowa). w sumie to nie ma sensu podawać wiecej.

poza tym: ucz się, obserwuj świat dookoła, chłoń niczym gąbka wszystkie możliwe style kolory a potem przelewaj to w swoje grafiki.

Bradzo często pomysły rodzą się najpierw na kartkach - tak więc rysuj rysuj, szkicuj, maziaj nawet pare bezmyślnych linii narysowanych na kartce dają podstawę do stworzenia ciekawego projektu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd można wziąć jakieś materiały dla początkujących ? Kartkę i ołówek przestudiowałem :].

Wiem ze kiedyś na max3d.pl właśnie był dział dla początkujących ale chyba już go niema...

Ma ktoś może materiały ?

A tak w ogóle umiem tylko zrobić najprostszy fotel z 4 klocków, zaokrąglić je, jakiś materiał dać i to by było na tyle, więc nie za dużo. :)

Proszę o pomoc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd można wziąć jakieś materiały dla początkujących ? Kartkę i ołówek przestudiowałem :].

Zakładam, że masz na myśli 3ds maxa. Ten program ma naprawdę świetnego helpa. Naprawdę najlepszy spośród tych, które widziałem w programach 3d. Prawie do każdego narzędzia są przykłady, ma też niezłe tutoriale od których warto zacząć, aby zapoznać się z interfejsem. Tylko pomoc do max scripta jest cieniutka (a przynajmniej była w wersji 5), ale przypuszczam, że tego ruszać na razie nie będziesz. :)