Skocz do zawartości

Kinematyka - zniekształcenia przy obrotach


papaVader-książe zabawek

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Robie aimacje ręki. Kazdy palec i moduł, to osobny obiekt wiec nie używam żadych kości. Po prostu zlinkowałem wszystkie części ze sobą. Wszystko działalo ok, aż w pewnym momenci stało się coś dziwnego. Gdy obracam modułem palca tym najblizszym śródręcza, cały palec deformuje się w dziwny sposób. Ktoś wie dlaczego?

 

EdiT: dodaje zrzuty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

spróbuj dodać do każdego obiektu modyfikator XForm (po tej operacji możesz przekonwertować np. do editable poly, jeśli chcesz). Albo, drugą drogą: Utilities panel --> Reset XForm. Powinno pomóc, bo wygląda mi to na efekt stosowania skalowania nieproporcjonalnego (wzdłuż jednej lub dwóch osi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz tez zrobic cos takiego, by spróbowac zmienić kontroler animacji na TCB Controler. W tym celu zaznaczasz obiekt, klikasz zakładke motion (to ta z obracającym sie kółkiem) i w panelu parameters zaznaczasz indywidualnie po kolei transformację obrotu, przesuniecia i skalowania. Kiedy masz zaznaczony jeden z tych parametrów, to klikasz na ikonkę ze znakiem zapytania nieco wyżej, po lewej i na samym dole liisty powinien być ten kontroler. :)

Asblaze, on nie uzywa kości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności