Skocz do zawartości

służe pomocą


smiler

Rekomendowane odpowiedzi

to chyba jedyny dział w którym będę mógł komukolwiek coś pomódz, bo jeśli chodzi o grafikę 3d to jestem początkujący, a z muzyką i realizacją dźwięku trochę lepiej.

 

Od razu zapowiem że chętnie zrobiłbym muzykę do jakiegoś fajnego filmu więc jeśli szukacie kompozytora chętnie pomogę. Jeśli chodzi o zakres gatunkowym to w sumie bez ograniczeń, choć nie piszę się na hip-hop i temu podobne głupoty. muzyka orkiestrowa, pop, lekko jazzujące klimaty i elektroniczne ( bigbeat, break beat, house)

 

może nie długo uda mi się zrobić stronkę ze swoimi pracami to podeśle linka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Po długiej nieobecności przypominam o możliwości skomponowania muzyki do animacji, filmu, czy też gry komputerowej.

 

co do próbek muzyki to zapraszam na takie strony:

http://www.myspace.com/patrickscelina

http://www.patrykscelina.mp3.wp.pl

 

oraz najnowsze kompozycje znajdziecie pod:

http://www.freemedia.scelina.com w dziale muzyka

(Jest to strona, która będzie zawierała różne pliki multimedialne royalty free.Dźwięki,muzykę, trochę teksturek, pędzli oraz tutoriale. Stronka nie jest jeszcze gotowa, ale jak tylko będzie w pełni funkcjonalna i zapełniona to na pewno wrzucą info na forum)

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede wrednym, ale krytyka nikomu jeszcze nie zaszkodzila

 

escape - brzmi strasznie plasko, gra tam potezna tuba czy cos podobnego, a w ogole tego nie czuc, jakby mi ktos przez komorke puszczal

two sides - tak samo, wszystkie dzwieki suche, od tego puuup puup ktore jest niby fajne, bo dretwe hihaty, ktore powinny byc fajniutkie soczyste

looking for.. - jezu, skad ty bierzesz te instrumenty?

 

btw na czym komponujesz wszystko?

 

ale zycze sukcesow na miare Don'a Davis'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach