Skocz do zawartości

siatka


Gość menelaos

Rekomendowane odpowiedzi

Gość menelaos

Jestem początkującym grafikiem i usiłuję znaleźć odpowiednie narzędzie do swoich celów. Szukam programu do tworzenia grafiki 3d, który łączyłby w sobie cechy aplikacji typu Blender oraz Cada. Chciałbym mieć możliwość uzyskania efektu trójwymiarowości na bazie siatki tegoż modelu, zamiast tradycyjnego renderu polegającego na użyciu świateł, materiałów i tekstur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po pierwsze, na przyszłość prosiłbym o używanie domyślnego koloru fontu :)

 

Chciałbym mieć możliwość uzyskania efektu trójwymiarowości na bazie siatki tegoż modelu.

 

Chciałbyś stworzyć jakąś bryłę, a następnie w jakimś programie do oglądania tego móc sobie obracać model na wszystkie strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość menelaos

Chciałbym uzyskać siatkę, ale jedynie widocznych płaszczyzn, gdyż w przypadku skomplikowanych modeli obraz stałby się nieczytelny. Postaram się wyjaśnić dlaczego. Otóż moim zamierzeniem jest tworzyć pseudotechniczne modele układów samochodowych z przeznaczeniem do wydruku w katalogu. Aby jednak wydruk był czytelny muszę mieć możliwość szybkiej zmiany widoku obiektu poprzez np. rozrzedzenie siatki. Chciałbym, aby docelowy program nie traktował siatki obiektu jako zespołu krawędzi jak to np. jest w blenderze, lecz powiedzmy jak formę renderu. Może jakiś zaawansowany Cad byłby lepszy? Nie chcę jednak tracić możliwości jakie oferuje program typu Blender.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość menelaos

No dobra. Ale te programy kosztują kupę kasy, a ja szukam czegoś co nie spowodowałoby mojego bankructwa. Koszt w granicach 1000 - 1500 PLN byłby do zaakceptowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie