Zobacz pełną wersję : SPRZEDAM: Techniki modelowania 3ds max biblia



Jedrush
31-08-03, 20:53
Mam do sprzedania wlasnie ksiazke \"techniki moelowania 3ds max biblia\" , z dolaczonym cd , ksiazka ma z pol roku , ale jest w stanie idealnym (przeczytalem ja raz i odlozylem na poleczke) , zainteresowanych prosze o kontakt na mejla ([email protected]) cena do uzgodnienia .. a i opis tej ksiazeczki na helionie http://helion.pl/ksiazki/max4bi.htm

[Post został wyedytowany: 1-9-2003 by DruG]

Karawan
01-09-03, 10:25
Bardzo cienka ksiazke watpie ze ktos kupi

dr Ug
01-09-03, 11:45
No i co z tego, ze cienka?
Zawiera pare fajnych informacji o modelowaniu i poczatkujacy z pewnoscia wiele sie z niej naucza.

Jedrush
01-09-03, 11:56
no nie wiem karawan , ja sie z niej nauczylem maxa ... Uwazam ze jak ktos zaczyna zabawe z maxem , to taka ksiazka jest w sam raz , bo zawiera przyklady na cd , i dokladny opis ...
A pozatym jak sie tobie nie podoba ... to trudno , twoja sprawa

Adek
01-09-03, 11:57
Książka naprawde nie jest zła. Dla początkującego daje solidne podstawy.

Pamir
01-09-03, 13:41
hmmm jeśli cena była by okej to ja jestem za... Masz może GG?

POzdrowienia Pamir

Anonymous
01-09-03, 13:49
2367470
Wal smialo , bo zwykle jestem niewidoczny na gg.

Jedrush
01-09-03, 13:49
grr i na dodatek zapomnialem sie zalogowac...

Pamir
01-09-03, 14:09
puk puk :-) a teraz jestes na tym GG?

POzdrowionka Pamir

Karawan
01-09-03, 16:33
tzn zanim miałem ksiazke znalem podstawy maxa moze to dlatego bylo inaczej.. wiecie przed tem tutki potem ksiazka

Pamir
02-09-03, 19:18
To jak będzie?, chcę ją kupić ale nie mogę się z tobą skontaktować bo nie odpowiadasz na GG, więc pytam tutaj ile za nią chcesz?

POzdrowienia Pamir

Jedrush
04-09-03, 16:12
Ej , bez przesady , masz podanego mejla , gg sprawdzam codziennie , i nie mam od Ciebie informacji , Jak chcesz kupic , to podawalem Ci juz cene na gg , ale stwierdziles ze sie zastanowisz jeszce ... a pozatym jak chcesz kupic to daj znac na gg , bo na forum tylko zagladam od czasu do czasu , a mejla i gg sprawdzam kiklka razy dziennie

Pamir
04-09-03, 19:41
hmmm chyba się coś zwaliło, bo skoro nie dostałeś mojej wiadomości a ja twojej to coś jest nie tak :/. Okej podejscie numer 2 - wysle \"mejla\"

POzdrowienia Pamir