Zobacz pełną wersję : premiere i dvd



sanki
19-06-06, 00:12
mam problem gdyz poniewaz jak wezme dvd zgram na kompa i zmienie voby na mpeg i wrzuce do premiera zeby pomontowac to film chodzi pociety jak ja nie moge. Po wyrenderowaniu materialu jest lepiej ale pojawiaja sie takie kwiatki jak powtarzajace sie sekwencje, klatki z innych czesci filmu, i tym podobne. Ktos wie dlaczego tak sie dzieje i jak tego uniknac moze ??

Knysha
19-06-06, 01:13
mam problem gdyz poniewaz jak wezme dvd
Za takie zdanie dostalbym dziennikiem od polonistki - dosyc czesto takie klecilem ku uciesze gawiedzi, a na zlosc polonistce ;]

Jakim konwerterem to robisz?

http://www.cdrinfo.pl/download2.php?filename=software/vcd-kodery_i_konwertery/decode_vob_v1.5.zip&id=1198000033&baza=soft -- sporobuj tym :P

Mulczas
19-06-06, 10:23
a moze sproboj zrippowac DVDrip'em? np. do divx z duzym bitratem? strata jakosci praktycznie zerowa, a klopotow brak.

sanki
19-06-06, 11:23
dvd nie jest nijak zakodowane, to jest zwykly material z kamerki zgrany z zajec. uzywalem dvddecryptera. wystarczy zmienic rozszerzenie na mpg zeby bylo widziane przez premiere, ale sa te bugi ktore wspomnialem.

Knysha nie wiem jak uzywac tego programu. wyskakuje mi ze nie znajduje kolejnej czesci video_ts i konczy zabawe nic nie zapisujac na dysku. Jak masz jakas podpowiedz bede wdzieczny :-)

mulczas: jest to wyjscie, ale mam malo miejsca na dysku :(

Valoos
19-06-06, 18:31
Premiere Pro radzi sobie z mpeg'ami DVD bardzo dobrze, ale najpierw trzeba je przeliczyć (Enter - linia nad timeline zmienia się z czerwonej na zieloną). Jak to robi starsze Premiere nie mam pojęcia, ale przyczyna na 99% tkwi w tym, że jest to format strumieniowy - żeby dotrzeć do konkretnej klatki program musi przegryść się przez X poprzednich.

sanki
20-06-06, 14:00
valoos jak juz mowilem po wyrenderowaniu (enter) jest prawie wszystko ok, pojawiaja sie dziwne powtorzenia kilkuklatkowe i jednoklatkowe wstawki z innych czesci filmu i nie wiem czemu :( uzywam premiere pro