Zobacz pełną wersję : Mity i legendy: Zmierzch Bogów



Vorek
01-08-06, 21:15
" Wzburzona woda tryska ponad brzeg, nadpływa statek, ster dzierży Loki, a wszystkie olbrzymy są z nim. Oto Naglfari, pojazd z paznokci trupów, których ludzie bez czci przestali przycinać. Wilk Fenris, którego ziejąca gardziel dotyka nieba i ziemi, połyka słońce i księżyc, ciemność rozciąga się nad światem.

Ragnarök, dzień rozstrzygnięcia, zaczyna się. Wali się niebo, w nieskończonych chmarach nadjeżdżają synowie Muspelheim. Surtur, praolbrzym, pędzi na czele, a wokół niego płoną pochodnie. Wściekle pewni wyruszają na pole Wigrid, pole walki, zbierają się wojska i wszelkie potęgi ciemności w swym pochodzie do walki.

Nad Asgardem rozbrzmiewa róg Giallar, którym Heimdall wzywa bogów do walki. Rozbrzmiewa tak głośno, że jego dźwięk słychać na świecie całym. Gdy dzieje się to trzeci raz, otwierają się bramy Walhalli na oścież, wyjeżdża mrowie wojsk bogów i bohaterów. Na czele jedzie boski ojciec w lśniącej zbroi, złotym hełmie na głowie, Gungnir, oszczep który nigdy nie chybia, jest w jego ręku.

Na Wigrid, polu walki światów, zaczyna się straszliwa bitwa. Broń Odyna wściekle bije w napierających olbrzymów, a młot Thora równy huczącemu piorunowi uderza w zastępy potworów. Przeciw szeregom Asów wściekle walczy budząc trwogę syn Lokiego, zajadły wilk Fenris, niewrażliwy na ciosy wszelkiej broni bogów. Loki i Heimdall zabijają się wzajemnie. Thor miażdży Mjölnirem, młotem, głowę węża Midgardu, lecz jest to jego ostatni bój, trujące tchnienie padającego smoka porywa potężnego Asa w krainę śmierci."

fragment tekstu ze strony www.wiking.of.pl

No cóż, postanowiłem postawić przed sobą spore wyzwanie i zrobić małą masówkę :) Zamierzam się skupić na dwóch czy trzech walczących postaciach na pierwszym planie, sporo efektów ogniowo-atmosferycznych, dużo roboty w poście, modele, rigi, tekstury, światła, particle. CHciałbym sobie potrenować jakiś konkretny workflow przy robieniu tego typu rzeczy, skupiając się na FX'ach, uzyskaniu głębi i filmowego klimatu.

Czy skończę na czas ? nie wiem, będę się starał, ale jeżeli nie zdążę to zamierzam to skończyć i sporo się nauczyć :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim bitewnikom, niech zacznie się Ragnarok ! ;]


Progress (29.10.2006)

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/final1.jpg

hkropinski
01-08-06, 21:16
noo ciekawie sie zapowiada, w dobre wykonanie tez nei watpie wiec powodzenia!

KacperSpala
01-08-06, 21:41
Też nad tym myślałem. Dokładnie nad scenką w której Thor przebrany za kobietę, wkrada się do jaskini olbrzymów by odebrac im swój młot :PPP,

powodzenia..

PS: co z minibitwą xD ?

hcpiter
01-08-06, 21:43
ooo Vorek super sie zapowiada ! Życze powodzenia i do roboty czekam na jakies pierwsze zarysy sceny !
Pozdrawiam

Vorek
01-08-06, 21:43
PS: co z minibitwą xD ?

W sumie niewiele mi już zostało, myślę że dam radę :)

nielot007
01-08-06, 21:48
chlopie zycze ci samych sukcesow abys pod nickiem (dokladniej to pod membrem) mial gold 3d czyli kurde poprostu wygraj bitwe :D
mogliscie polaczyc sily z tweety'iem to dopiero by bylo :)
pozdro

chveti
01-08-06, 21:49
To co Voruś , powodzenia ! :)

vv3k70r
01-08-06, 22:06
tez na poczatku zajzalem na okoliczne legendy, ale wlasnie z powodu masowki sobie odpuscilem :)

tylko nie rob Fafniego, bo juz mamy stado smokow :)

piotrek
01-08-06, 22:07
Powodzenia Vorek - kibicuję ci :)

Świetny temat, możliwości masz, wygraj to.

Shogun 3D
01-08-06, 22:21
Nooo... też o tym myślałem, ale po konsultacji z wlasnym kompem odpuściłem. Ja bym moze i dał rade, ale nie on. :)
Powodzenia. :)

krzyhhh
01-08-06, 23:42
trzymam kciuki ;)

tweety
02-08-06, 07:09
ambitnie i z pomysłem :) jeśli skończysz i wygrasz to stawiam piwo. jak nie wygrasz to ty stawiasz. :D
a jak nie skończysz to masz przegibane ;)

3mam kciuki zią :]

Pozdrawiam

Koniu_PL
02-08-06, 09:01
OOO ła... :D zapowiada się ciekawie .... tak, jak reszta ludzisków -> powodzonka ;)

_Kreska_
02-08-06, 09:09
nom, zapowiada sie miodzio!
Powodzenia!

opor
02-08-06, 09:34
Powodzenia.
Klmacik super (zreszta sam w tych klimatach chce cos wydlubac ;))
Jezeli uda cie sie przedstawic naprawde ogrom tej bitwy...to wielkie respect!
Licze na ciebie, kreca mnie te klimaty wiec jak narazie jestes moim faworytem :D

Niewiem czy to pomoze ale...

http://www.lokis-mythologie.de/bilder/bilder%20g%F6tter/Ragnarok.jpg


http://www.lokis-mythologie.de/bilder/bilder%20g%F6tter/Ragnarok21,.jpg

http://www.lokis-mythologie.de/bilder/bilder%20g%F6tter/Ragnarok1.jpg

Vorek
02-08-06, 09:39
Wielkie dzięki opor Właśnie jestem w trakcie przekopywania sieci w poszukiwaniu inspiracji, tych nie znalazłem, świetne. Pierwszy rysunke odpowiada kompozycyjnie wizji która zaczyna się tworzyć w mojej głowie a drugi obraz, kolorystycznie :)

Pozdrawiam

opor
03-08-06, 08:48
jeszcze jeden obrazek, ktory moze ci pomoze .Jak go zobaczylem to odrazu skojazylo mi sie z twoim tematem. ;)

http://i64.photobucket.com/albums/h188/oporek/11172_1148746434_large_tiff.jpg

Vorek
03-08-06, 08:53
widzialem już wcześniej, teraz jakoś musiałem przeoczyć, muszę bardziej dokładnie przekopywać CGSociety ;] Dzięki, napewno się przyda, w tej bitwie, jak i w minibitwie.

Pozdrawiam

ArTooRo
03-08-06, 10:19
Jeśli poziomem kompozycji i oświetlenia popiszesz się tak jak w projekcie z biblioteką to sądzę, że będzie co podziwiać :)
Powodzenia i pozdrawiam!

Leru
03-08-06, 23:12
Vorek -> cytat jaki wrzuciłeś jest niesamowity :) działa moooocno na wyobraźnię :) Witam i powodzenia życzę!

piotrek
18-08-06, 08:02
Tylko nie pisz, że już koniec...

Vorek
25-09-06, 19:35
tak łatwo się mnie nie pozbędziecie ;)

Niewiele czasu juz zostało ale tyle ile zostało tyle wykorzystam. Trzeba wkońcu coś zacząć robić. Jeżeli nie skończe w terminie to skończe później. Trzymajcie kciuki, jedziemy :)

Vorek is back ;]

koncepcik
http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/test1.jpg

KLICEK
25-09-06, 19:39
no dawaj Voreniu dawaj kurczeeeeee malo tajmu :D

max_1989
25-09-06, 19:40
no vorek ladnie sie zaczyna :) czekam na wiecej i zycze powodzenia. :*

Vorek
25-09-06, 19:42
no dawaj Voreniu dawaj kurczeeeeee malo tajmu :D

"czas się nie liczy, tylko życię się liczy" huehue

mała ewolucja konceptu

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/test3.jpg

wkońcu to zmierzch a nie świt ;]

CzAk1
26-09-06, 15:29
Co to jest to takie powyginane? To jakiś wąż czy coś takiego?

Vorek
26-09-06, 20:03
Czak1 - wąż Midgardu (wersja Loft :) )

Finalna wesja konceptu. Nie chciało mi się już robić ognia, dymu itp. w finale będą. Faza konceptu skończona (chyba że ktoś będzie miał jakieś uwagi)
Pora zabrać się za modele.

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/test4.jpg

i jeszcze refki które robiłem żeby lepiej uchwycić pozę Thora (nawet podobny huehue :) )

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/refki.jpg

patry
26-09-06, 20:11
Vorek - to ty na zdjęciach?? :D
W czym będziesz renderował?? Mental??

Vorek
26-09-06, 20:13
to ja na zdjęciach
jak najbardziej mental (+ scanline do FX'ów afterburnowych)

[+]

do postu piotrka - kolorystyka zbliżona do tego ostatniego, czerwona była za czerwona.

piotrek
26-09-06, 20:14
Kocepcik fajny.
Kolorystyka będzie, jak na tym ostatnim, czy ta czerwona?

RA
26-09-06, 20:37
Tylko jak zrobisz soczny młotek, to przy tej pozycji niewiele będzie widać bok, który jak mniemam będzie bogato zdobiony. :)
A tak ogólnie, to całość jest git.

nielot007
26-09-06, 20:39
hahaha swietne referki tylko co masz taka powazna mine :D
concepcik extra
swiatlo musze mowic??
tylko ciekawe czy zdarzysz cos wymodelowac ;)
pozdro

_Kreska_
26-09-06, 20:46
hehe, dobre referki :) kolorki zdecydowanie fajniejsze na tym ostatatnim koncepcie.

tweety
26-09-06, 21:09
hehehe. zabierasz się do tego jak panowie z PI do FA koncepciki, pozy hehe? :D
i tak trzymaj :)

zastanawiam się tylko nad kadrem. czy nie lepiej by było pokazać głowę węża w całości? i czy nie lepiej pokazać sam moment miażdżenia głowy? napięte mięśnie Thora, pokaz siły i FXów płynących z centrum uderzenia?

tak tylko marudzę :]

Pozdrawiam

Vorek
26-09-06, 21:26
hahaha swietne referki tylko co masz taka powazna

wczuwam się w rolę :]



zastanawiam się tylko nad kadrem. czy nie lepiej by było pokazać głowę węża w całości? i czy nie lepiej pokazać sam moment miażdżenia głowy? napięte mięśnie Thora, pokaz siły i FXów płynących z centrum uderzenia?


Głowa węża będzie mniej-więcej w całości, tym loftem nie ma co się sugerować za bardzo. Co do drugiego pomysłu to wolę jednak motyw "na moment przed..." chyba bardziej pokazuje dramatyzm sytuacji, zwłaszcza że Thor też ginie w tym pojedynku.

Pozdrawiam, dzięki wszystkim za komentarze :)

JunioR
26-09-06, 21:30
cóz powiedzieć drogi Vorku pięknie sie zaczyna i juz jestem ciekawy konca :D Powodzenia !

Vorek
26-09-06, 22:27
ehh, nie mogłem się powstrzymać żeby jeszcze trochę podłubać przy tym :) na szybko w shopie, kilka minutek.

Konwencja kadru filmowego.

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/test5.jpg

Jutro zaczynam modelling :)

Pozdrawiam

_Kreska_
26-09-06, 22:34
fajnie, bardzo dynamiczne sie zrobiło

tweety
26-09-06, 23:04
oj bo przedobrzysz :] tył i owszem może być w ruchu ale pierwszy plan winien być zamrożony niczym neo w bullet time ;)

Pozdrawiam

nielot007
27-09-06, 14:41
nie baw sie konceptrami tylko modeluj :)
bo czasu zabraknie i zostaniesz sam z konceptami :D
pozdro

Vorek
28-09-06, 21:59
oj bo przedobrzysz :] tył i owszem może być w ruchu ale pierwszy plan winien być zamrożony niczym neo w bullet time ;)


otóż nie będzie, będą delikatne rozmycia i nieostrości, wszystko żeby dodać reazlizmu :)

_Kreska_ - dzięki, właśnie o zdynamizowanie mi chodziło :)

cośtam dłubię, czasu mało a spać trzeba bo potem w pracy jest masakra :/
ale w weekend nadrobię :]

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/thor1.jpg

nielot007
28-09-06, 22:06
Witam!!
no i to sie nazywa 3d a nie jakies rendery koncepty phi ;)
no wiec model super
masz jakas referke(przod bok itp) czy z glowki robisz ??
oczywiscie w ruch pojdzie pozniej zbrush??
pozdro i powodzenia

Vorek
28-09-06, 22:13
Dzięki nielot :)

z-brush ewentualnie do zdobień na zbroi i detali twarzy, nie mam zamiaru się zabardzo wgłębiać w anatomię bo nie ma na to czasu.

Co do referek to mam jakieś fotki Arnolda S. ;] i "Anatomię dla Artystów" w łapie. Zbroję po części z głowy po części z rysunków które znalazłem na google. Moją największą inspiracją jest rysunek poniżej. Nie ja rysowałem a autora nie znam, jakby ktoś znał to będę wdzięczny za info.

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/odin.jpg

Pozdrawiam

tweety
28-09-06, 22:21
jeśli chcesz dobre referki muskulatury to ewentualnie mogę ci wysłac jakieś moje fotki :D :D
ale na serio: super zbroja! mam nadzieję że pierwszoplanowa bo jak teraz tak idziesz w detal z postaciami drugoplanowymi to współczuję przy składaniu i finale :]

btw: realizm to cyba nie to o co chodzi w tego typu pracy ;)

Vorek
28-09-06, 22:24
btw: realizm to cyba nie to o co chodzi w tego typu pracy ;)

Oczywiście ale ubzdurałem sobie że robię to w konwencji kadru z filmu, więc poprawność optyczna (a raczej niedoskonałości optyczne) jak najbardziej wchodzą w grę :)


jeśli chcesz dobre referki muskulatury to ewentualnie mogę ci wysłac jakieś moje fotki

Dzięki, mam swoje :D


mam nadzieję że pierwszoplanowa bo jak teraz tak idziesz w detal z postaciami drugoplanowymi to współczuję przy składaniu i finale :]

Pierwszolanowa, drugoplanowe postaci będą robione pewnie na bazie tej, żeby zaoszczędzić na czasie :)

tweety
28-09-06, 22:30
Oczywiście ale ubzdurałem sobie że robię to w konwencji kadru z filmu, więc poprawność optyczna (a raczej niedoskonałości optyczne) jak najbardziej wchodzą w grę :)

hehe. aberracja chromatyczna też będzie? :D

jeszcze coś: masz już jakiś pomysł na węża? jakiś koncept?

jaras
28-09-06, 22:43
o matko i córko !!!! :O tylko tyle jestem w stanie napisać ;)
p.s. zapomniałbym - podoba mi się to rozmazane tło - czuć dramaturgie i dynamikę sceny

Adek_CG
28-09-06, 23:04
jak narazie zapowiada sie na bardzo fajna dynamiczna scenka, mozna by sporo detalu zrobic w z brushu ;), no i mam nadzieje ze mlot Thora bedzie bogato zdobiony...

Vorek nie zapominaj ze on tym mlotem rzucal;), wiec moze warto by bylo zamiast tego dwurecznego mlota dac mu troszke mniejszy... bardziej poreczny, no ale to juz jak wolisz

Pozdrawiam

Vorek
30-09-06, 16:24
jaras - dzięki


nie zapominaj ze on tym mlotem rzucal;), wiec moze warto by bylo zamiast tego dwurecznego mlota dac mu troszke mniejszy... bardziej poreczny, no ale to juz jak wolisz


Bardzo silny z niego gościu, potrafi rzucać też dwuręcznym, poza ytm chwilowo zmienił taktykę ;)

Robię sobię małą przerwę więc wrzucam to co mam, wolno idzie ale jak skończe pierwszy plan to już pójdzie "z górki"

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/thor2.jpg

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/thor2_wire.jpg

Pozdrawiam

weinert
30-09-06, 17:25
przed chwilą jak zobaczyłem ten update z wrazenia powiedzialem slowo ktorego niestety nie moge przytoczyc ze wzgeldu na regulamin forum
powodzenia

tweety
30-09-06, 19:41
weinert: chodziło ci o słowo "***********"? ;] tez je powiedziałem

Vorek: nieźle sobie radzisz :) Zbrush będzie, czy tylko textury?

Pozdrawiam

weinert
30-09-06, 21:29
nie nie tweety chodzilo o - 'o ku***' ;)

Adek_CG
30-09-06, 21:49
Vorek bardzo ladnie sobie radzisz, jak widze z kazdym updatem model nabiera coraz wiecej charakteru...,tylko mam wrazenie ze z tymi rekami jest cos nie tak, wydaje mi sie ze kciuk jest troche zbyt krotki i zbyt chudy, jesli o mnie chodzi to ja chyba bym delikatnie zrobil mu troche bardziej masywne palce, moze zmniejsz troche ta rekawice i powieksz reke, wydaje sie troche zbyt chuda a mlot pewnie bedzie dosc duzy;)

Dziamka
04-10-06, 07:14
IMHO to rączki mazbyt dziewczęce takie, delikatne :)
Czekam na głowę :) Będzie z referek? ;)

razor1988
15-10-06, 06:58
Jakiś taki chuderlawy, a co do reszty to nie można się przyczepić jest git :)

mileS
15-10-06, 10:08
Jak narazie bardzo ładnie ale co z updatami ... ?

Vorek
16-10-06, 22:09
dzięki za posty, wszystkie rady biorę pod uwagę przy pracy :)

Dzisiaj łepetynka
http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/glowka1.jpg

i siateczka
http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/glowka1_w.jpg

Pozdrawiam

nielot007
16-10-06, 22:27
Witam!!
no wkoncu mozna pokomentowac ;P
lepetynka nawet nawet :)
kaciki ust bym poprawil :)
hehe smieszne jajo ma na czubku brody :D(w siatce to jajo widac) to bym zlikwidowal :)
jesli chciales zrobic taki przedzialek wystarczy ze siatke zagniesz ;)
siatka nosa piekna moglbym sobie nad lozkiem powiesic ja :D
sorki ze wytykam rzeczy ktore mi sie nie podobja :D
wybacz mistrzu :)
i tak wiadomo ze super ci to wychodzi ale blagam skoncz !!
ps. tweety dal ci bana na podpis ;P
pozdro

Vorek
16-10-06, 22:50
dzięki nielot :) dołek na brodzie wydaje mi się dość naturalny ale zobaczę jak będzie wyglądać z inaczej ułożoną siatą. I Ty mi tu nie sorkuj że wytykasz błędy bo po to min. zamieszczam tu te moje wypociny :)

podpis sam sobie zbanowałem ;]

jeszcze główka po połączeniu
http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/thor3.jpg

i sama, bez "osprzętu"
http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/glowka2.jpg

KLICEK
16-10-06, 23:52
Vorek wszystko superancko :) tak trzymaj

jezeli moge skomentowac jedna rzecz to tak na zdrowy rozum popatrz na jego usta i brode, zdaj sobie pytanie czy wybiles mu zeby ? :D

pozatym lepetynka klasa

Master Kiełbaster
17-10-06, 05:48
Nos do wymiany. Nawet Michael Jackson ma lepszy. Zmarszczki nad i pod okiem nie powinny się łączyć w koło.

Vorek
17-10-06, 07:14
Dzięki za rady, główki już raczej męczyć za bardzo nie będę, chyba że w ZB. To jest tylko jeden z elementów sceny, czasu mało a do wymodelowania jeszcze naprawdę sporo, potem dispy, tekstury, FX, kompozycja, domalówki, postprodukcja...;] Nie chciałbym zabardzo skupiać się na detalach, celem i założeniem mojego udziału w tej bitwie było przećwiczenie sobie workflow dla takiej scenki, uwzględniając wymienione wyżej etapy :)

Pozdrawiam

tweety
17-10-06, 08:18
ładnie (nawet bardzo). zrób nos zdeczka szerszy i po sprawie. jakieś wąsy? włosy? broda?

no i kiedy texturing i lightning, post etc...?

Vorek
17-10-06, 08:28
ładnie (nawet bardzo). zrób nos zdeczka szerszy i po sprawie. jakieś wąsy? włosy? broda?

no i kiedy texturing i lightning, post etc...?

będzie broda i wąsy, będą włosy

texturing, lighting, post etc... będą zaraz po modeling, displacing etc... ;]

Pozdrawiam

nielot007
18-10-06, 17:57
voreczku do roboty :D
szczeka rzeczywiscie wyglada jakby "ciosa" dostala :)
pozdro i powodzenia

Vorek
19-10-06, 07:15
pracuje pracuje ;]

właśnie kończę ustawiać wstępnie pozę, będę musiał kilka rzeczy przemodelować bo przy rigu się skopały.

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/thorek.jpg

MaJKel_zmc
19-10-06, 08:45
Thor nabiera kształtów:). Jak dla mnie bomba. Tylko wolałbym go trochę bardziej muskularnego, nawet lekko grubawego. Osobiście kojarzy mi się z krasnoludem, tylko nieco wydłużonym :), a jak wiadomo krasnoludy, spożywają dużo browara co czyni je "grubawymi". Jednocześnie nie wyklucza muskulatury :>. Powodzonka życzę

Jonasz_Real
19-10-06, 11:06
Zaraz, to ty nie rozłożyłesz siatki, a już ustawiasz pozę ? Czy już to zrobiłesz?

Vorek
19-10-06, 23:25
Jonasz - jeśli chodzi Ci o UV'ki to nie, jeszcze nie mapowałem :)

Lekka zmiana kadru, troszkę dłubanka w shopie i basemesh do węża, reszta w ZB

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/test6.jpg

Jonasz_Real
19-10-06, 23:34
A powinienes najpierw rozłożyc UV Będzie Ci łatwiej potem, tak mi się wydaje :)

Ciekawy kadr, ale jakos nie widzę tego "Zmierzch Bogów" :D
Jesli ustawiasz mu taką pozę, to daj mu pozycję bojową, bo on tylko stoi. Bo zdaje mi się ze alienowi pokazuje swojego hammera . :)

KLICEK
19-10-06, 23:35
no stary pieknie :) sprobuj porenderowac to na lajerach i polaczyc postac w szopie nie bedziesz musial malowac texturek ;D po co masz sie teraz meczyc z uv jak czasu malo lepiej te godzinke przemeczyc w szopie;)

wyglada super jedziesz z tym dzikim "wonszem" :D

Master Kiełbaster
20-10-06, 05:19
Za bardzo wykręca szyję i za bardzo zadziera nosa :*

Shogun 3D
20-10-06, 07:03
Za malo nordyckie rysy, troszkę ciotowato Ci wyszedł...
Żeby Ci zasugerować typ takiej twarzy, jaka odpowiada mojemu wyobrażeniu Thora...
Jest takie znane logo z Wikingiem z profilu. Typ niesamowicie wyrazisty: orli nos, krzaczaste brwi, ściągnięte, surowe, niskie czoło i hełm z malymi skrzydełkami (jeden ze znaków Thora), spod którego wystaje warkocz, pod nosem potężne wąsy, biegnące tuż pod wyrazistą, wręcz wystająca kością policzkową, i okalające wydęte wargi i brodę czlowieka pełnego dumy, może wręcz pychy i okrucieństwa, ale przde wszystkim pewnego siebie. Znak jest wektorowy, żadnych gradientów. Majstersztyk wyrazistości linii i kształtu.
Za Chiny nie pamiętam, co to za marka, albo znak, ale kojarzy mi sie z nadrukami na bluzach sportowych, więc może jakaś drużyna... NBA albo NHL? Nie pamietam... w kazdym razie jak ktos kojarzy to niechg znajdzie i zarzuci.

Póki co zarzucam fotkę, jaka wykonałem dwa lata temu koledze:
http://img183.imageshack.us/img183/6595/dylematwikingala9.jpg (http://imageshack.us)

brumugun
22-10-06, 18:29
Fajne oswietlenie, czekam na detaliki.
Ten Thor Shogunowy faktycznie bardziej by mi pasowal ^^
Shogun takie cos -> http://www.pincushiontrails.org/images/VikingLogo.jpg ? edit:: a nie skrzydelek nie ma ;/ ;] .

sokół
22-10-06, 18:44
http://www.wwcross.com/images/viking_small_stapleandbolt.gif
może to? :P

nielot007
22-10-06, 19:07
Witam!!
vorek nie podchodzi mi poza tego kolesia :)
nie czuc tego ze on sie chce zamachnac tzw. powinien miec nizej ten mlot nizej niz glowa recej inaczej ulozone nogi bardziej rozstawione tlow bardzije zgiety (rotate;) ) i troche wygiety do tylu :)
pozdro

Intervain
23-10-06, 19:05
niezle :D ale musze sie zgodzic z tym co powiedzial Shogun 3D ...

pozwolilam sobie na bardzo szybki manip za pomoca liquify tool w photoshopie - polecam to swietny sposob na sprawdzanie co lepiej dziala na naszych modelach! - mam nadzieje, ze nie masz nic przeciwko :) Moze to pomoze troche zmienic jego charakter bez drastycznych zmian topografii...
http://img.photobucket.com/albums/v90/Intervain/thor.jpg

glowne problemy to zbyt waski nos, za duze oczy i kaciki ust, ktore powinny 'wchodzic w srodek twarzy' a nie wystawac na zewnatrz..
poza tym polecam male studium anatomii szyi ludzkiej - teraz wyglada nieco jak tuba wystajaca z glowy...

ostatnia rzecz, ktora od razu rzucila mi sie w oczy to dlugie rece...

pozdrawiam i zycze powodzenia! Pomysl bardzo mi sie podoba :D

tweety
23-10-06, 20:13
oj mają racje. póki co wygląda to jakby chciał powiedzieć: "A masz ty przebrzydła istoto! A kysz!". Zachowując przy tym pozę XVIII wiecznego lokaja (co swoją drogą wykonałeś perfekcyjnie).

More pain! More drmaturgia! More grymas on the face! :]

Pokaż jego wenwętrzne fuj, uwidocznij jego psie!

Pozdrawiam

Vorek
24-10-06, 00:10
Bardzo dziękuję wszystkim za uwagi, napewno wezmę je sobie do serca :)

Twarzy Thora napewno bym tak nie zostawił, nie bójcie się :) odłożyłem ją na później, poza zostanie, głównie z powodów technicznych ;] Ale mi się taka podoba, może nie jest zbyt "waleczna" ale zato bardziej dostojna, coś na zasadzie "mam Cie w ...." Dojdą jeszcze włoski, broda, trochę więcej fruwającego płaszcza ....

A teraz do sedna :) W sumie mógłbym rzeźbić każdą zmarszczkę tak jak chcecie i pastwić się nad biednym Thorem, problem jest tylko taki że czasu zostało baaardzo niewiele a jak się pracuje 8 godzin dziennie to skraca się on jeszcze bardziej niemiłosiernie. Zmierzam do tego że wolę się skupić bardziej nad całością, niż dłubać każdy model z hiper-detalami, szczególnie że Thor nie jest jedyną postcią w tej scence, reszta może będzie na dalszym planie ale tak czy inaczej trzeba się nimi zająć. Teksturki prawdopodonie będą na domalówkach, zobaczymy ile czasu mi starczy.. Tyle biadolenia, jeszcze raz dzięki za rady.

ps. przepraszam za ewentualne literówki, pracuję po ciemku ;]

Pozdrawiam

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/blabla2.jpg

Shogun 3D
24-10-06, 09:31
Brumugun, dokładnie o to mi chodziło. Co to za logo?
Vorek, proszę, chociaż po bitwie popraw mu face'a.

Vorek
24-10-06, 09:39
specjalnie dla Ciebie nie poprawię ;D

Shogun 3D
25-10-06, 19:20
Dziękuję. :*

RK
25-10-06, 19:56
Wygląda imponująco z tym tłumem z tyłu- fajna batalistyczna scenka, tylko potwór póki co "wiedźminowaty"

satanicus1991
28-10-06, 21:40
Póki co zarzucam fotkę, jaka wykonałem dwa lata temu koledze...
Ej, to ty jesteś na tym zdjęciu?:p

Ciekawy jestem co dalej z tą pracką.. czy ją skończysz? Fajny ten motyw z wężem (to wąż albo coś-takiego, prawda)!

Vorek
29-10-06, 22:25
update na dzisiaj, przed nominacją ;)

http://www.octavo.webd.pl/max3d/ragnarok/final1.jpg

jutro wrzucę jakieś etapy produkcji, dzisiaj już nie mam sił, wąż wyrzeźbiony w z-brushu, teksturki w shopie ze zdjęć na overlayu, troszkę malowane. Narazie tyle ode mnie.

Pozdrawiam

Jonasz_Real
29-10-06, 22:41
Hi hi, te zęby mi przypominają stalagmity i stalaktyty :D

KLICEK
29-10-06, 23:01
powiedz prosze ze weza zmienisz ;D

Ania
29-10-06, 23:16
stawiam zakład że bitwę wygra smok, bo wygląda o wiele groźniej od pana z młotem. dobrze wyszedł.
mam nadzieję że zdążysz zrobić jakieś detale.

Vorek
30-10-06, 07:17
wiem że wąż kuleje, wiem, na pewno go poprawię prędzej czy później. Póki co jednak muszę się zabrać za zadanka na aespe, niestety kiepsko z czasem u mnie. Dzięki za komentarze, najbliższy update gdzieś za tydzień.

Pozdrawiam

nielot007
30-10-06, 10:11
vorku popraw poze kolesia :D
ogolnie super ;)
trzymam kciuki
pozdro

satanicus1991
03-11-06, 14:44
Hi hi, te zęby mi przypominają stalagmity i stalaktyty :D
Hihi ale fajnie joł! ;p

Nieźle Vorek, lae wąż brzydki. chyba troszke przesadziłeś z blurem