Zobacz pełną wersję : Mity i Legendy: Popiel



Rafalf
03-08-06, 15:40
W kruszwickim zamku żył Popiel stary
Co za swe zbrodnie doznał słusznej kary
I choć to dziwne, każdy w to wierzy,
Że małe myszki zjadły króla w wieży

W sumie trochę pużno ale co tam:P Wybrałem legende o Popielu.
Scenka bedzie przedstawiać popiela do kótrego zblizają sie myszki :D Cała akcja oczywiście odbędzie sie na szczycie wieży. Jest to moja pierwsza bitwa.

vv3k70r
03-08-06, 16:07
:) o! legenda-przestroga dla szefow-czym sie konczy wyscig szczurow :)

Owen
03-08-06, 16:22
znam ta legende, dawno temu bylem na tej wiezy:D powodzenia

Rafalf
03-08-06, 21:19
http://img440.imageshack.us/img440/1655/sdagrkk9.jpg
Wstawiam coś na szybko aby nie było ze nic nie robie :P heh
Ogólnie nie bede trzymał sie orginalnej wersji budowli

KacperSpala
03-08-06, 22:43
He He He . W jakim stylu planujesz ? Super Deformed, cartoon, jeszcze inaczej ?

Leru
03-08-06, 23:46
Santi -> późno ? Dyć to dopiero początek zmagań :)
Powodzenia!

_michal
03-08-06, 23:50
Mysia wieża jest ośmiokątna ;)

http://www.man.poznan.pl/~marcinp/photo/polska/kujawy/kruszwica1.jpg

Dobra, wiem że nie trzymasz się oryginału, ale mieszkam niedaleko i musiałem się przyczepić ;)

Rafalf
04-08-06, 08:17
KacperSpala -> Mysle o cartoon-ie.


Leru -> dzięki


empeck -> No wiem ze ta wieża jest ośmiokątna. Powinienem trzymać sie orginału ale uważam ze ta bardziej przykuje wzrok ;) Masz moze jakieś focie samej góry? szukałem po necie i nie znalazłem.
wieczorkiem powinien być kolejny update :P

Rafalf
04-08-06, 17:45
http://img311.imageshack.us/img311/1932/towergv0.jpg
Mały update. W sumie jeszcze nie wiem czy te "końcówki" zostaną :P

vv3k70r
04-08-06, 18:03
blanki santi, blanki..... a to co zrobiles to jakies licowanie pewnie :)
i nei modeluj czegos czego nei bedzie widac, najpierw rpzemysl co pokazesz :)

Rafalf
04-08-06, 18:11
Zapamiętam ;) W sumie kadr bedzie inny wiem zobaczymy jak będzie:P pozdrawiam

Rafalf
08-08-06, 14:20
http://img345.imageshack.us/img345/6444/wiezaayp7.jpg
Kadr bedzie mniej wiecej taki,Jestem ciekaw co o nim myslicie ?? moze ma ktoś jakiś plugin do futra ??

JmTm00
08-08-06, 14:40
A to w srodku to jest reka Popiela?? Jezeli tak to radze zmienic kadr bo w sumie mało co widać i wieza staje sie bohaterem kompozycji :] Pozdrawiam

Rafalf
08-08-06, 14:46
To jest ręka wielkiej myszki :p Popiela jak narazie nie ma:( .Musze sie zabrać za niego.

Mitth
08-08-06, 21:11
Tak jak ktoś już zauważył, ta wieża jest ośmiokątna.