Skocz do zawartości

modelowanie ze splain\'ów


Volthar

Rekomendowane odpowiedzi

3d zajmuje się dopiero od 3-4 tyg. i na razie robie większość moich prac(ek) metodą modelowania z boxów ewentualnie opcje loft, boolean i inne takie... Oglądałem ostatnio modelowanie samochodu i zauwarzyłem że jest on zrobiony techniką która może mnie zainteresować.-niestety tutorial właśnie o tym (modelowaniu sam.-R.Laguna2) nie za bardzo wyjaśnia mi podstawy(i tu zaczyna się właśnie moje pyt.) czyli jak stworzyć grupę siatek połączonych ze sobą i obłożoną \"skórą\".

proszę o uwzględnienie tego że jestem początkujący!

zgóry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm... dużo mi to nie mówi , po pierwsze dlatego że jest to po angielsku a żeby to mi coś dało to bym musiał umieć ang. prawie tak jak polski, a po drugie to znalazłem ten tutek z lotusem po polsku ale jest on za mało szczegółowy piszę tam że trzeba narysować splainy a potem surface i gotowe , a ja potrzebuje się dowiedzieć np. jak zrobić line siatke 3d bo rysuje np. w rzucie z lewej a potem żeby kontynuować musz przejśc np. na widok top ale nie umiem dokończyć tego w tym miejscu którym skończyłem albo nawt od jakiegoś vertexa , a wogule to nie wiem czy to właśnie w ten sposób się robi ...dobra zaczynam się już gubić w tym co pisze, jeszcze raz proszę o pomoc

PS. ale dzięki za fatyge -DruG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interpretując to, co piszesz, to jeszcze daleka droga przed Tobą.

Co do tutka to powiem tak: jest on w zupełności wystarczający, jeśli masz opanowane narzędzie, bo chyba nie oczekujesz, że będziesz miał podawane po kolei współrzędne każdego kolejnego vertexa i przyciski, w które masz po kolei klikać.

 

Ale żebyś na start się nie zniechęcił...

Na Twoje problemy z narzędziem odpowiem tak: