Skocz do zawartości

Fotografia: Lukas8410 NIEGaleria progresywna :)


Lukas8410

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was, którzy zechcieliście skorzystać z gościny tego wątku i przekroczyć jego próg. Mam nadzieję, ze zdjęcia które tu znajdziecie okażą się - przynajmniej dla niektórych z was - interesujace choćby z tego powodu by się powyżywać na ich autorze - Czyli mnie :)

 

Jestem zupełnie początkującym amatorem fotografii, z aparatem którego nie można nazwać jakkolwiek "potężnym" (szkoda), ale obawiam się, że tylko takim na azie dysponuję.

 

Chciałbym prosić o konstruktywną krytykę zarówno względem aspektów technicznych, jak i estetycznych bowiem chciałbym się czegoś tutaj nauczyć.

 

Dziękuję z góry i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oto pierwsze ze zdjęć (nr 1):

 

<a href=1001462zfi3.jpg' alt='1001462zfi3.jpg'>

 

Przepraszam, za ten Fallstart, ale akurat w momencie gdy zakładałem temat zacząłem mieć problemy z internetem.

 

Pytaliście o aparat, otóż jest to Kodak Easy Share z650

 

Poniżej znajduje się nieco inna czarno-biała wersja (nr 2)

1001464zni8.th.jpg

 

Dodatkowo, aby się zrehabilitować już wstawiam kilka kolejnych zdjęć:

 

(nr 3):

1001402zrl0.th.jpg

 

(nr 4):

1001428zzu9.th.jpg

 

(nr 5):

1001526zdn3.th.jpg

 

Żadne ze zdjęć, które zamieściłem tu dzisiaj, jak i żadne ze zdjeć które mam zamiar zamieścić w przyszłości, nie byby w żadne sposób edytowane w programach graficznych, poza jedynie dostosowaniem ich do forum, poprzez odpowiednie zmniejszenie.

 

Zastanwiam się, co powiecie na ich temat, chciałbym zaznaczyć że nie są to najlepsze ze zdjęć które zrobiłem, jedynie kilak wybranych. Z gory dziękuję za odzew i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach