Skocz do zawartości

Nauka 3D Studio Max


Bartex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym i mam pytanka do wszystkich. Z jaki książek kożystalicie, z czego się uczylisie. I jeszcze jedno ile sie juz uczycie. Narazie czytam \"Poprostu 3D Studio Max 4\", a za jakis tydzień kupujem \"Techniki Modelowania.Biblia\", czy to dobre ksiązki.

Dzięki Bardzo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam.

Jak sądzę wszyscy się jeszcze uczymy. Programy graficzne są aktualnie tak bardzo rozbudowane, że praktycznie co chwila odkrywa się w nich jakieś nowe możliwości. Ja osobiście uczę się 3dsMax`a od około dwóch lat (chociaż już wcześniej co nieco w nim dłubałem). Podstaw uczyłem się głównie sam, chociaż korzystałem od czasu do czasu z książek. Ojciec również trochę mi pomógł (niestety nasze drogi się rozeszły, gdyż przesiadł się na Maję) Teraz zostały mi już tylko tutoriale, które niestety w większości są po angielsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 ksiażki:

3dsmax4 ćwiczenia praktyczne i Po prostu 3dsmax4

2 tutoriale czytaj duzo tutoriali bo on epomagaja i uczysz sie przez nie

3 i oczywiscie mi duzopomogli użytkownicy forum gdzyz sie duzo rzeczy dowiedzialem niewiem jakbym sobie poradzil z nauka maxa bez forum chyba bym nic nieumial.

a ucze sie maxa juz hmmmmm.................... to juz 7 miech o rany nawet niewiedzialem ze tyle tylko nieuczylem sie regularnie i przez to nieumiem jeszcz etak dobrze bo czsami musialem przerwy robic bo inne rozne sprway mialem akurat na glowie wogle wakacje byly itp i teraz tez dugo niesiedze przed kmpem bo szkola jedynie wiecej w weekend jak nigdzie nie jade

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach