Skocz do zawartości

Pojazd 3D: VW \"Ogórek\"


Kryhas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników 3ds maxa. Jestem początkujący w te klocki i dlatego umieszczam zdjęcia z tym, co do tej pory zrobiłem i mam nadzieje, że pomożecie mi w zrobieniu go do końca. Wybrałem \"ogórka”, ponieważ uważam, że jest on prosty do zrobienia. Jestem otwarty na wszelkie uwagi i pomoc. Proszę o wyrozumiałość dla mnie. Poniżej umieściłem zdjęcia:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam wszyszystkich po dwu dniowej przerwie. Mam dla was mały update i trzy pytania.

[pomocy]1. Co źle zrobiłem że zaznaczone fragmenty źle przyjegają do reszty??

 

 

[pomocy]3. O co chodzi w tutorialu na tej STONIE ?? Czytałem go i robiłem do momentu zaznaczenia elementów i potem jest napisane że trzeba przycisnąć Hide Selected ale po przejściu na Display nagle odznacza sie zaznaczony element i nie wiem co robić ?? Czy może mi ktoś pomuc ??!! Błagam i z góry dzięki [mruga]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o lewe nadkole to musisz patrzeć na wszystkie rzuty / viewporty a widać na 4 skrinie że w miejscu gdzie jest to zagięcie jest vertex który za mocną jest wklęsły :).co drugiego nadkola musisz pobawic sie w wycinanie (dokładniej od kjrawędzi nadkola musisz poprowadzić linie w góre samochodu). To tyle, może ktoś Ci pomoże lepiej wklejając jakiś obrazek albo coś takiego

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po długiej przerwie związanej z moimi problemami z dyskiem, a potem z internetem.

Niestety wszystkie pliki zostały skasowane i po mimo próby odzyskania danych nie odzyskałem mojego „Ogórka”.

Postanowiłem nie poddawać się i zacząłem od wczoraj robić go od początku.

Rendery umieszczę jutro po południu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach