Skocz do zawartości

Pytanie o sprzęt


Sensei

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym użytkownikiem maxa no wiec mam wiele pytań więc AMD 1,8GHz 64 bit i 512 ram i czas renderingu jest bardzo długi i wydaje mi sie ze jak dokupię RAM-u to będzie lepiej ale właśnie lepiej kupić 1Gb(Pc800) czy 2Gb(Pc533) i drugie pytanie czy na czas renderingu wpływa karta graficzna no i ostatnie pytanie czy jak bym zainstalował maxa 9 64 bit na systemie 64 bitowym czy przyspieszyło by to czas renderingu z góry dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1) Na czas renderingu wpływ największy ma procesor i RAM. Zdecydowanie powinieneś zastanowić się nad dodaniem RAM'u, bądź też wymianą procesora - w zależności jakie fundusze chcesz na to przeznaczyć. Moim zdaniem zdecydowanie powinieneś zainwestować w 2GHz na częstości 533MHz.

 

2) Karta graficzna w standardowych programach 3D nie ma żadnego wpływu na czas renderingu. Jedyny wpływ ma tam, gdzie grafika jest generowana na bierząco, czyli w viewportach.

 

3) Skorzystanie z możliwości systemu 64-bitowego z pewnością poprawi czas renderingu.

 

4) Pozdrawiam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3) Skorzystanie z możliwości systemu 64-bitowego z pewnością poprawi czas renderingu.

 

jak sobie dokupisz jeszcze z 3 GB ramu

64 bity nie jest szybsze od 32, jedynie przydział pamięci jest szerszy i sprawdza się dopiero przy sporej ilości pamięci i obliczeniach które jej potrzebują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...