Skocz do zawartości

Scena 3d: biurko dziecka (moja pierwsza pracka)


MF

Rekomendowane odpowiedzi

Mam program 3ds max od niedawna. Od razu uprzedzam ze jestem bardzo początkujący. Narazie gotowy jest tylko marker. I jeszcze zastanawiam sie gdzie go umiescic. A oto i ta nieszczęsna pracka ;)

marker.jpg

Mam nadzieję że pomożecie mi dokonczyc to. I tylko sie nie śmiejcie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pomysł z rakietą bardzo mi sie podoba ale raczej go nie zastosuje. :) A z renderem to chybiles. Bo to jest Brazil i jedno omni. Jeszcze sie pobawie z renderem i postaram sie zmienic scenerie. Może jakies propozycje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pudelko z kredkami unosi sie w powietrzu.

 

Poza tym kompozycje nijaka. Zrob moze z tego zdjecie miejsca pracy dzieciaka, ktory na chwile poszedl po soczek, ale zaraz wroci i dalej bedzie tworzyl:)

Wyobraz sobie jak takie miejsce moze wygladac, na pewno kredki nie sa w jednym kawalku i nie sa poukladane w pudeleczku;)

O, jeszcze fajnie by bylo zamienic to zimne jarzeniowe swiatlo gorne, na sloneczne i cieple swiatlo boczne.

 

Ogolnie fajnie to wyglada. Cos jest nie tak z renderem (Brazylia), ale od tego jest juz Fotoas. Jak chcesz go przyciagnac, to dopisz gdzies w temacie \"brazil\" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc posłuchalem się dobrego duszka (DruG\'a) ;). No i nie będzie widac calego biurka a jedynie fragment blatu.

 

stol2.jpg

 

Kredki poprawie tak aby wyglądaley na używane, a jutro zamieszcze model lampki. I jeszcze dodam że w finalnej wersji nie będzie widac tego kantu biurka. Teraz ide spac.:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach