Skocz do zawartości

[Współpraca] - animacja krótkometrażowa - CS movie.


makler

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka ;)

 

Od kilku dni sobie tak myślę o animacji, krótkometrażowej, hmmm tak około 4-6 minut. Nie mam namyśli jednak zwykłej, jakiejkolwiek animacji, chodzi mi o animacje CS (Counter Strike).

 

Ci co grają w tą giereczke :D to wiedzą co to CS - movie (fragi, jakość, pomysł, intro, outro), jednak nie powstał jeszcze żaden film w formie animacji który przedstawiałby krótką historyje...

Sam gram i klan posiadam a zwykły film już kiedyś zrobiłem :) teraz więc myślałem o czymś troche lepszym, czymś czego jeszcze nie ma, praktycznie ...

 

Problem jest w tym, że ja jestem początkującym grafikiem 3d i moje modelowanie ogranicza się do "własnego pokoju, budynku = box"

 

Nad scenariuszem już trochę myślałem i mam kilka konkretnych pomysłów, nad samą animacją mógłbym pracować ale modelowanie ...

Uważam więc, że mógłbym zebrać ekipe od 6 do 8 osób a potem zajęlibyśmy się tym projektem...

 

Chciałbym tylko, żebyście wyrazili swoje opinie na ten temat i czy byłyby osoby chętne które w miarę sie znają na 3d - nie muszą być to osoby bardzo zaawansowane, które 3d mają w najmniejszym palcu. Wydaje mi się, że prace nad takimi i podobnymi projektami to dobry pomysł ponieważ zdobywamy doświadczenie przy pracy w grupie a i wiedza również się powiększa.

 

Szczegóły oczywiście bym wyjaśnił jak to ma wyglądać dokładniej, tylko nie wiem jak na do tego podejdziecie, a więc czekam na wasze opinie i odpowiedzi :)

 

pzdr ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Może przemyśl sam pomysł CS, jeśli miałby to być filmik zbliżony do tej gry, to napracujesz się, napracujesz, a efekt będzie i tak gorszy, niż przy użyciu samej gry. I nie chodzi tu o fragmovie, tylko historyjkę odegraną przez "aktorów" - kolegów, bezpośrednio w grze.