Skocz do zawartości

MIASTO(rys)-nieudolne poczatki kolorowania w photoshopie:D


littleninja

Rekomendowane odpowiedzi

To jest moja pracka która powstała w bliżej nie skonkretyzowanym celu...takie tam moje wypociny i coż chciałem to trochę podrasować, więc proszę o wyrozumiałość. W sprawach kolorowania na kompie jestem laikiem...no ale jak mowią kto nie spróbuje ten nigdy się nie dowie czy cóś w tym stylu...:D

pierwow.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to powyżej to szkic pierwotny...ba szkic gadanie ...tusz nad którym się ździebko nameczyłem wiem ze na tym rys jest straszny burdel ale chyba go lubię:D

oki a teraz ten kolorek hy,hy to są zwykłe przeźroczyste nakładki no ale jak pisałem jezdem początkujący w te klocki...

n3kopia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolę szkic od wersji kolorowej, która kojarzy mi się ze starymi numerami fantastyki. Tyle, że tam po prostu brakowało odpowiedniej palety drukarskiej. Moze troche bardziej zaszalej z kolorkami.. w każdym do mnie ta technika nie przemawia póki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hmmm z tym avatarem myslałem ze przejdzie ale bystre masz oczka DruG...ba musisz :D...a i dzięki za szczere wypowiedzi, co do kolorków leander to ja nie za bardzo widze jak mam pojechać bo ja całe życie w czerni i bieli smaruję to mi się zatracił stopniowo kolor i takie cóś wychodzi hy,hy :D... no ale narazie studjuję tutoriale...do następnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kolorowego to... ja bym to widzial w odcieniach jednego koloru np szystko w niebieskich albo jakichs brudnych czeswonych, terza to najbardziej denerwuje mnie ten fioletowy na 1 wszym planie - jakbs dokleil kawalek innego obrazka ... no ale szkic cz-b bardzo ladny...... pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach