Skocz do zawartości

Komputer za ok. 5000?


Gość Nixx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Dostałam w pracy wolną rekę na zakup komputera (PC) i budżet na niego (ok. 5 000). Ponieważ nie znam się na sprzęcie przedstawiam tutaj temat i proszę o sugestię. Z mojej strony dodam, że:

 

1. Na bank chcę XP (żadna Vista) - waham się czy 64 bity czy 32 i tutaj proszę o podpowiedź, zwłaszcza w kontekście poniższych informacji;

2. Programy: na pewno pakiet Adobe CS2 i CS3 w bliskiej przyszłości,

3. Przewiduję także zakup programu do 3d (jakiego, jeszcze nie wiem, ten temat będzie mielony w firmie w przyszłości, też bliskiej), dlatego proszę o zasugerowanie jakiejś fajnej karty grafiki do softu 3d+2d

4. Do zestawu nie wliczamy monitora i dupereli typu mysza za 500 zł:D

5. Używam Intuosa3, więc dobrze by było gdyby śmigał nadal;)

6. Zastanawiam się nad macierzą (nie pamiętam RAID 0 czy 1, chodzi mi o nie o mirroring tylko wydajność)

7. 2-4 gb ramu

 

Na koniec: w tej chwili używam poniższego zestawu z systemem xp64:

Płyta główna ASUS P5B /i 965/ PCIex / Sock 775

CPU INTEL Core™2 Duo E6600 2.40 GHz 775/1066/4096/64bit BOX

RAM 2x1GB DDR2 800 Goodram

HDD SEAGATE ST3320620AS 320GB 7200 16MB SATA-II

Grafika NX7600GS PCI-E 256MB DDR2 128BIT HEATSINK 2xDVI

 

Nie mam zastrzeżeń co do tego sprzętu i do systemu. Wszystko chodzi bez problemów, mogło by tylko być ciut szybciej (no i driverów czasem długo się szuka). Nie mam macierzy, ponieważ mi odradzano jako awaryjną i grożącą utratą danych (ale teraz mam to w nosie ponieważ i tak mam w nawyku codzienny backup).

Tak więc, wobec powyższego chciałabym mieć jednak xp64 jednakże nie wiem jak to hula z 3d. Proszę o jakiś miły zestawik. Dziękuje z góry za uwagi i zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic