Skocz do zawartości

Nagrywarka DVD. Jaka?


JackVasi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako że moja stara nagrywarka CD się popsuła :( a mam odlozone około 120zl to chciałbym zakupić jakąś średniej klasy nagrywarkę DVD do 150zl. Nie znam się na tym i tu zwracam się do was o pomoc. Macie jakieś ulubione modele? Na jakie parametry zwracać uwagę? Nie odsyłajcie mnie do różnych info na ten temat, bo chce wiedzieć jak to wszystko funkcjonuje w teorii a nie w praktyce :D Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

A ja za to polecałbym liteon'y mam 3, z czego jedna mocno zajechana (po okresie gwarancji i nagrała taką ilość płyt jaką normalnie w domu nie osiągniesz, więc uznałem że ma prawo - tj. odczytuje dobrze, ale psuje tak 1 na 4 nagrywane płyty), ta w moim komputerze też chodzi z 2 lata, nagrała również mnóstwo płyt i śmiga aż miło, jedyny ich mankament to dość niska prędkość odczytu (np. przy sprawdzaniu płyt nero cdspeed).

 

Miałem też tymczasowo lg z lightscribem od znajomego i choć etykiety wypalała fajnie, to jakość płyt była gorsza (zdarzało się przyciąć na stacjonarnym dvd, w cdspeedzie pokazywał czasami pare sektorów jako oszkodzone - dodam, że tylko na tej lg, sprawdzanie tej samej płyty na liteonie poszło 100% bezbłędnie, a sprawdzałem do testów kilka razy). Modelu dokładnie nie pamiętam, ale jakaś taka niechęć została (to była nówka, kilka dni dosłownie używana)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach