Skocz do zawartości

Coś dla gracza/grafika do 3500 zł


sivy1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, postaram się dość szczegółowo opisać mój problem. Od niedawna pracuję w branży graficzniej, konkretnie w drukarni. Z programami typu 3dmax nie mam raczej styczności, bardziej grafika 2d, DTP. Od czasu do czasu lubie też pograć sobię (jesli czas pozwala :)). Pracując na Duronie 900 + 256 DDR i Radeonie 9200 SE to raczej nie porządzę rzecz jasna :D Dlatego zwracam się z prosbą o konfigurację jakiegoś fajnego zestawu. Zaznaczam, że posiadam już dysk oraz Pamięć (2x1 GB Geil 800 Mhz, planuję dokupić za jakiś czas drugie tyle ale jeszcze nie czas). Kartą dźwiękową również posiadam, do tego Inspire T610. Kryteria są następujące, chciałbym to kupić w miarę tanio (nihil novi), w sklepie internetowym jakimś, oraz uwaga, na raty (konkretnie 6-12). Prawdopodobnie padnie na komputronik (mimo cen), jednakże jestem otwarty na propozycje. Potrzebuję zatem:

Obudowa (Apollo ?),

Zasilacz (Chieftec?, 500 W +)

Płyta główna (Asus P5N, P5K - koniecznie slim !)

Karta Graficzna (dylemat między 8800 Gt a jakimś Radeonem)

Nagrywarka DVD (lightscribe bankowo musi być)

Monitor (iiyama 22" - nie wiem jak z odwzorowaniem kolorów tam)

 

Bardzo proszę o pomoc, bo jestem raczej laikiem w sprawie sprzętu, podanie cen, oraz sklep w jakim składaliście ten sprzęt.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wydaje się że wiesz co chcesz kupić, więc takim laikiem nie jesteś :> Ceny tych towarów możesz sobie przecież sam sprawdzić na Komputroniku :>

Kurde, co się dzieje ostatnio? Ludzie robią sobie z max3d.pl forum do generowania zestawów komputerowych... Zwykle takich samych :] Nie lepiej napisać do działu obsługi klienta jakiegoś sklepu? ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach