Skocz do zawartości

Innowacyjny projekt, szukam chętnych.


Gość dariusz1979

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dariusz1979

Poszukuję zespołu do pracy przy innowacyjnym projekcie z pogranicza MMORPG, który po wyprodukowaniu stałby się przedsięwzięciem komercyjnym i przy obsłudze którego trzeba by było pracować. Myślę że projekt mógłby przynosić dochód. A zapewniam że jest on innowacyjny. Jestem w stanie zainteresować projektem ewentualnych przyszłych inwestorów, którzy wyłożą pieniądze na promocję. Nie ukrywam że w kwestiach produkcji 3d jestem laikiem, i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Dlatego poszukuję wspólnika, który stworzy zespół techniczny. Zapewniam sprawiedliwy podział ewentualnych zysków w umowie wspólników. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mail: [email protected] lub tel. 602 336 665.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witam.

 

Nie mogłem się oprzeć, żeby nie skomentować. Nie traktuj tego co napiszę za krytykę, raczej poradę.

 

1. Innowacyjny projekt.

 

Poprzyj to co piszesz czymś więcej niż tylko jedno zdanie. Nie mówię, żebyś całego design doca wrzucał, ale chociaż jakieś założenia, ew. faq.

 

2. Pogranicze mmo.

 

Albo coś jest mmo, albo nie i wtedy jest, np. crpg. Chyba, że masz na myśli podobne rozwiązanie jak w 2Worlds. W każdym razie staraj się bardziej precyzować myśli.

 

3. "...który po wyprodukowaniu stałby się przedsięwzięciem komercyjnym i przy obsłudze którego trzeba by było pracować..."

 

Wiesz chyba tego nie skomentuję ;] Ale staraj się nie używać takich "argumentów", jeżeli chcesz, żeby ktoś potraktował cię poważnie.

 

4. "...Myślę że projekt mógłby przynosić dochód..."