Skocz do zawartości

[Porachunki] Kłusownik


kuki64

Rekomendowane odpowiedzi

akcja rozgrywa się gdzieś w rejonach amazonii. Nad ranem, kiedy słońce powędrowało lekko nad horyzont, do chaty na odludziu w której mieszkał kłusownik przybył "stróż prawa”, który w końcu chce dać nauczkę przestępcy.

Scena ma przedstawiać kłusownika siedzącego/ na wpół leżącego na krześle który dopiero co się obudził. W prawej ręce trzyma broń (coś w rodzaju dubeltówki), natomiast na lewej ręce siedzi iguana ;]. Przed jego nogami na podłodze ma znajdować się cień stróża prawa który stoi w wejściu do chaty. Tło ma być w takim choćby półmroku, myślę żeby zrobić jakieś trofea na ścianie itp. Może nie jest to jakiś świetny motyw, ale cóż... efekt się liczy, choć co do efektu końcowego też jakoś super przekonany nie jestem :D

 

Szczerze to jestem początkujący w 3d, co prawda interesuję się tą tematyką już trochę czasu, ale zrobiłem tylko kilka banalnych rzeczy w 3d i niczym sensownym nie mogę się pochwalić, dlatego tę bitwę (moją pierwszą) traktuję jak pewnego rodzaju trening i coś co mnie zmobilizuje do działania ;]

w załącznikach taki śmieszny koncept ;] ( wiem wiem, ta iguana jest najlepsza w tym koncepcie, lol :D )

 

życzę wszystkim powodzenia w bitwie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heh, a miałem taką nadzieje, że jest oryginalne, a ty mi mówisz że to jak wypisz wymaluj z reklamy arcanum... i szczerze nie widziałem tej reklamy, poprostu tak se wymyśliłem motyw ;]

teraz coś znalazłem i obejrzałem trailera i widziałem tego kolesia, ale ja sobie to trochę inaczej wyobrażam;]

 

a tu pierwszy screen modelu głowy iguany:

iguanatest3me4.th.jpg

 

 

a tu siatka:

iguanatest2sr8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie