Skocz do zawartości

Fotografia: Obróbka & Foto by RaVirr


RaVirr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem w dziedzinie obróbki fotografii. Wybrałem kilka zdjęć (tych które najmniej mi się podobały) ze zbiorów mojego brata (oczywiście za jego zgodą:)) i chciałem nadać im trochę klimatu i "charakteru".

1.

Fotka:

moje2.jpg

Obróbka:

moje.jpg

2

Fotka:

IMGP0808.jpg

Obróbka

Piotrka3.jpg

3.

Fotka

IMGP0567.jpg

Obróbka:

Piotrka4.jpg

 

Wielka prośba o ocenę i rady dla takiego nooba jak ja:) Z góry dzięki i pozdrawiam:)

Edytowane przez RaVirr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Szczerze mówiąc myślałem, że mnie zjedziecie.. Dzięki za ciepłe przyjęcie:D

Więc po kolei:) Obróbka w photoshopie i lightroomie. W photoshopie dla rozjaśnienia shadow/highlights i ewentualnie podmalówka pędzlem z kolorem białym. Zazwyczaj dodaje kilka layerów w których domalowuje różne elementy (jak słońce w pierwszej fotce). Do tego jeszcze dochodzi dodatkowy layer-color burn. Czasem jeszcze używam opcji "apply image". Hmmm...poza tym nie wspomniałem o "color replacement tool"-opcji dzięki której fotki zamieniamy na monochrom (przydaje się). No cóż..Dalej w lightroomie dodaje filtry, ustawiam ekspozycje, balans bieli, kontrast itd. I to chyba wszystko:)

Master Fotki wybrałem te najsłabsze:) Poza tym braciuk dopiero uczy się robić zdjęcia ;) Jak już będzie robił dobre fotki to postaram się, żeby się tu pokazał:)

Pozdro i dzięki za komentarze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to co pokazuje w tym dziale nie jest niezgodne z regulaminem?:)

illy Pewnie chodzi Ci w szczególności o ten wulkan?:D Nie mogłem się powstrzymać by tego nie dokleić:)

piksar Jak zajdzie taka potrzeba mogę zrobić step-by-step i po kolei wyjaśnić co gdzie i jak:)