Skocz do zawartości

Bumpowanie opony....


donvito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Zabrałem się ostatnio za bumpowanie opony, ale jestem skrajnie zielony w temacie materiałów... Na razie udało mi się nałożyć jedynie bieżnik i to jest kres moich możliwości... Także zwracam się z prośbą o jakieś tuty itp... Chodzi mi o nakładanie np tych tekstur z logiem producenta itp, również sam materiał opony... Z góry dzięki...;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Donvito bierznik to się powinno raczej wymodelować najlepiej robiąc jeden powtarzający się fragment i kopiując go wzdłuż lini prostej tyle razy ile powtarza sie on na oponie. Następnie zakręcasz go modyfikatorem bend.

Co do loga producenta na boku opony to takie loga można chyba ściągnąć w postaci zdjęć które nakładasz na bok opony, dodajesz mod UVW map i mapowaniem planarnym dostosowujesz ułożenie textury. Zazwyczaj sprowadza się to tylko do przeskalowania gizma ale to zależy od textury jaką posiadasz. Co do bumpa to chyba można znaleźć textury z dołączoną mapą bump a jak nie to możesz zrobić bumpa w photoshopie.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukalem tuta gdzie ktos nalozyl kolowa teksture, jedna diffuse z kolorem i faktur boku oponu a drugi wlasnie z bumpmap napisow itd, ale moze warto wybrac sie na miasto i zrobic strzal aparatek w opone? ewentualnie przeszukac serwisy oponiarskie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie