Skocz do zawartości

2 Intel Quad Core 2,4 czy 2 x Xeon Quad Core


Synthax

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moze jednak lepiej kupic pojedynczego quada i niech sobie liczy w kącie, jako kalkulatorek..

 

w tej chwili q6600 to najlepszy sprzet do 3d w rozsadnje cenie. ladnie sie podkreca. moj chodzi na 3,0 ghz i jest stabilny. xeona ciezko jest wyciszyc i ram jest drozszy. plyta i procki tez kosztuje sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na podkręcaniu. podnisłem FSB (cokolwiek to znaczy) w biosie i komp chodzi szybciej. Na początku podkręciłem na 3,3 ghz ale w maxie niektóre sceny wysypywały się. Zmniejszyłem na 3,0 i jest ok. Płyta to asus P5K , ram 2 x 2 gb patriot 800.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

 

2x xeon 5405 ( ew. 5310-5320) przy odrobinie szczęścia można kupić za ok. 1300 pln.( na allegro 2 sztuki 5320 za 1100 pln z przesyłką.

płyta główna - Intel S5000XVNSATAR 6SATA 8FBDIMM PCI-E x16 -1330 pln

ew. lepsza płyta TYAN Tempest i5400XL S5392ANR

pamięć - KVR667D2D4F5/2G ( fb dimm) 2x2GB - 520 pln

HDD - 2x250 GB ( RAID0 ew 3 dysk = HDD raid 0+1 )- 440 pln

zasilacz - 600W OCZ Stealth -250

karta graf - wg możliwości :)

razem ( w zależności od przyjętej wersji od 3640 do 3840 plus grafika plus obudowa.

 

W zamian właściwa platforma do pracy w 3d ( wydajność bijąca na głowę wszystkie znane mi platformy oparte na quadro ( w tym również te na rozmiarze 45 nm :) ).

Procesory 5320 mozna bez większego wysiłku podkręcić do 2,66 GHz. :D ,5405 do 2,4GHZ a to już bedzie 8 X zegar procesora ....., to już naprawdę niezła potęga...

A i pograć też da się ( nawet na xp64)

jeżeli jakieś konkretne pytania to chętnie służę pomocą

 

pozdrawiam

waldek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach