Zobacz pełną wersję : przenoszenie projektow z archiada do 3ds'a



zEus1987
07-04-08, 15:11
Mam pytanie mam zamiar zaczac bawic sie projektami wnetrz czy ktos moglby mi powiedziec jak moge przeniesc plik z projektem wnetrza ze studneckiej wersji archicada do 3dmaxa v.8?

Georgas
07-04-08, 15:15
zapisz projekt w formacie dwg i w maxie dajesz import

Nowi
07-04-08, 15:21
A jeśli tobie chodzi o przeniesienie modelu 3d to:
Robisz Perspektywę i "save as" w formacie .3ds i tam aby wszystko było w skali musisz wpisac w pozycji "Set drawing unit to" 1000 mm i będzie git o ile wersja studencka niema tego zablokowane.

zEus1987
07-04-08, 15:44
no tak raz tak robilem ze mialem plik importowany i niestety mialem go tak zeskalowanego ze nie moglem przyblizyc. masz na to jakis sposob? bo kiedys mialem taki problem z obiektem i przyznam ze nie udalo mi sie tego rozwiazac :(

zEus1987
07-04-08, 15:50
no wszystko jest ok zaimportowalem plik tylko czemu w scenie maxa on jest tak oddalony ze nie moge go przyblizyc?

maverick sheep
07-04-08, 16:58
to go przeskaluj ewentualnie wciśnij "z"
pozdrawiam

Youki-Pouki
07-04-08, 22:46
http://plugins.angstraum.at/archicad_wiz/
;-)

zEus1987
08-04-08, 15:39
dziekoovka ludzie ;) sorry za amatorszczyzne hehe. poprostu od roku nie studiuje ... i po roku nie obcowania z maxem jestem blady jak sciana jak go widze. pozdro for all