Skocz do zawartości

Scena - problem ze światłem itd...


Gość Surface

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Surface

Witam,

 

Od jakiegoś czasu „bawię się” Maxwellem 1.5 W 3dmax 9. Jestem dość początkujący i choć przeczytałem już chyba wszystko na tym forum to muszę w końcu poprosić o pomoc, ponieważ pomimo kolejnych godzin spędzonych w Maxwellu nie mogę przeskoczyć pewnych rzeczy. Jest problem przede wszystkim ze światłem, ale właściwie to ze wszystkim – mówiąc ogólnie to z tym, aby moja scena wyglądała w końcu realistycznie jak na Maxwella przystało. Ale po kolei…

 

 

Oto moja scena:

2516397450_449d289c00_b.jpg

 

 

I generalne ustawienia:

Czas: ok. 6,5 godz.

SL: 20

F-Stop: 50

Shutter Speed: 25

Film ISO: 250

 

Materiały:

2515719895_84509d37a7.jpg

 

 

Nr. 1:

2516524426_15aeb44ca5.jpg?v=0

 

 

Nr. 2:

2516524432_d8ef8e38a3.jpg?v=0

 

 

Nr. 3:

2516524430_3f5c22b676.jpg?v=0

 

 

Nr. 4:

2516524446_51afe16d09.jpg?v=0

 

 

Nr. 5:

2516524438_658239b5cf.jpg?v=0

 

 

Światło:

2515632719_8fbe7f82de.jpg?v=0

 

 

Nr. 1:

Emitter -FL 65W Mid

Color Type: RGB

Emission Color: 255, 255, 255 (Biały)

Watts: 5000

Efficacy: 250

 

 

Nr. 2:

 

Takie jak wyżej...

 

 

Nr. 3:

Emitter -FL 65W Mid

Color Type: RGB

Emission Color: 255, 255, 255 (Biały)

Watts: 200

Efficacy: 50

 

 

No i dodatkowo:

Sky Dome jako Environment na zewnątrz.

Intensity: 2,0