Skocz do zawartości

$3000 i dylemat PC vs. MAC


m-peter

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!!

 

Przez ostatnie kilka dni wertowalem forum w poszukiwaniu tematow o MACach, niestety wiekszosc z nich jest juz przeterminowana wiec pisze nowy temat, mam nadzieje, ze sie nie obrazicie;)

 

A wiec od pewnego czasu nosze sie z zamiarem wymiany sprzetu na nowy. Jestem studentem architektury i komputera uzywam przede wszystkim do projektow. Obecnie zestaw jaki uzywam to autocac, archicad, 3ds max i photoshop i stoje przed cieza decyzja "to mac or not to mac"?

 

Wiem, ze przesiadka na maca wiaze sie z przesiadka na inny soft, w moim przypadku autocad->microstation, 3ds->maya (chyba) lub instalka, niestety okienek i pozostanie przy 3dsie. Wlasnie, czy w mayi robi ktos wizualki domkow? Jak to wyglada w porownaniu z maxem?

 

Poniewaz ceny w Polsce sa duzo za duze, sciagam komputer z USA. Do dyspozycji mam 3tys. $ na dobry sprzet, niestety nie moge sie zdecydowac na ktoras z kombinacji.

 

1. Pierwsza kombinacja to Macbook pro 17" high res., 2,6GHz Intel Core 2 Duo, 4gd ram, Nvidia GeForce 512mb, 200gb dysku. To w domu podpinam pod 22" do pracy. Cena $3200

2. Druga kombinacja to nadal Maci, w sklad ktorej wchodzi:

-IMac- 24", 3.06GHz Intel Core 2 Duo, 4Gb ramu, 500Gb dysku, Nvidia GeForce 8800GS 512MB

-Macbook pro 15", 2.4Ghz, 2Gb, Nvidia 256Mb lub Macbook 13" 2.4 GHz Intel Core 2 Duo, 2Gb, 250Gb

Lacznie ok $3500

3. PC desktop+laptop za porownywalna cene

 

Ktora wersje byscie polecali? Od razu mowie, ze w przypadku gdy kupuje tylko Macbooka pro to zostawiam sobie obecna stacjonare na rendery, zeby nie meczyc lapa. W przypadku nowego desktopa+laptopa desktop sluzy do pracy w domu a laptop sluzy do prezentacji projektow i jakiejs tam pracy w minimalnym zakresie na uczelni.

 

Pomozcie bo sam chyba nie podejme decyzji!! Jak Wam pracuje sie na Macach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi