Skocz do zawartości

Prośba o radę


Gość nelson88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nelson88

Witam, od jakiegoś czasu przeglądam to forum i postanowiłem, że już najwyższy czas rozpocząć naukę programów 3d co pewnie zajmie mi sporo miesięcy, jeśli nie lat:D, dlatego zwracam sie do Was z prośba o rade od jakich programów zacząć, które waszym zdaniem są warte, aby je opanować. Na codzień jestem studentem architektury i to raczej początkującym, więc jedyne programy jakie znam to autocad i archicad, no i naturalnie co się z tym wiąże docelowo chciałbym wykonywać wizualizacje architektury. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zwracam sie do Was z prośba o rade od jakich programów zacząć, które waszym zdaniem są warte, aby je opanować.

 

Witam

Szczerze polecam

 

Autodesk 3ds Max 2008 (ver. 2009 jakoś mnie odpycha)

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=9997279

 

V-ray 1.5

http://chaosgroup.com/en/2/index.html

 

Oba programy to obecnie standard na rynku co jednocześnie przekłada się na ogromną bazę wiedzy społecznościowo/szkoleniową dostępnej za darmo w internecie, dzięki której szybko i sprawnie opanujesz oba programy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucz sie w archicadzie , dobre podstawy i przyda sie bo sporo osob w branzy korzysta z niego jeszcze , nie jest zly na poczatek , a cos prostego to polecam Sketchupa + v-ray do niego , tez dobra podstawa zeby poznie na maxa przeskoczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nelson88