Skocz do zawartości

[SSAT]:Ja chcę moją Luz Marię!!


Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem zrobić taką scenkę: zdesperowana kobieta wgryza się w stół i nerwowo patrzy na gazetę z programem TV (jakoś wyszczególnię '15:30 Luz Maria" ;p). W tle rozwalony telewizorek i reszta pokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Aby nikt nie pomyślał sobie, że zrezygnowałem (:p) pokaże efekt mojej dotychczasowej (krótkiej) pracy. Myślę, że powinienem skończyć całą głowę przed końcem lipca :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale to wygląda jakby zęby zostały "zawieszone" na blacie bardzo swobodnie (nie ma wrażenia wściekłego gryzienia ;)). No i cała twarz wygląda bardziej na smutek/przerażenie aniżeli wściekłość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kadrze raczej mało się zmieni. W modelach zresztą też. To różowe z tyłu to zasłona, ale na razie nie bawiłem się softbody. Teraz będę to wszystko teksturował i oświetlał :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem zdanie i na pewno zmienię jeszcze kilka modeli. Jak widać dodałem trochę materiałów. Jeszcze nie zmieniłem światła (tak jak ostatnio jest jedno Hemi). Niestety, w ciągu całej pracy natknąłem się na 3 problemy, których nie mogę rozwiązać :(. Nie wiem jak zrobić dobrze wyglądające brwi i rzęsy. Mam też problem z teksturą gazety - beznadziejnie się rozmazała, a to właśnie na niej ma być ma być najważniejszy szczegół całego projektu. Nie wiem czy wspominałem, ale pracuje w Blenderze. HELP

 

EDIT: nie zwracajcie uwagi na stolik pod telewizor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach