Skocz do zawartości

[SSAT] Did you kill our papa?


Rekomendowane odpowiedzi

"Did you kill our papa?"

 

To mój pierwszy udział w jakimkolwiek konkursie ;) jestem początkujący ale postanowiłem spróbować.

 

Koncept jest taki:

Pan elektronik zostaje zaatakowany przez małe telewizorki które są przekonane że to właśnie on spowodował awarie ich tatusia. Bezlitosne chcą same wyznaczyć sprawiedliwość elektronikowi. Zapędzony w róg elektronik trzyma w ręce swoje narzędzie zbrodni - śrubokręt. A w tle widać zepsutego tatusia.

 

Taki szybki szkic rysowałem na tablecie, a nie za bardzo potrafię się jeszcze posługiwać tym narzędziem :-)

Edytowane przez DrMetal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przyznaje ze nie za dużo mam czasu i moje prace ledwo co się posuwają do przodu :-)

 

Wpadłem jeszcze na parę pomysłów... Postanowiłem że ożywię każdy przedmiot w scenie, np. zegarek wiszący na ścianie będzie obserwował całą sytuacje z drewnianą fajką w ustach, pilot będzie się chował za plecami jednego z telewizorków z groźną miną , a w tle będzie widać jeszcze jeden telewizorek który ciągnie już gotową trumnę dla elektronika. :-)

Sporo roboty, a czasu brakuje :-)

 

Tutaj model "głowy" jednego z trzech telewizorków bandytów ;-)

Edytowane przez DrMetal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo ja ile ludu w bitwie :0 Jury chyba nie da rady jak wszcy wyrobią się w terminie i to jeszcze na dobrym poziomie, a pomysłów jest tyle że głowa boli. :) Twój jest jednym z fajniejszych więc dawaj dalej :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grievous

Hehe, niezły pomysł:) ludek super zrobiony... ale małe to, jak to bidne tą trumne uciągnie??:D pozdrawiam i trzymam kciuki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach