Skocz do zawartości

Pomocy !


bartoslaw

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem młodym grafikiem . Polecili mi ten program bym importował te modele do 3DS MAX . Jednak nie wiem jak to obsługiwać ( ZBrush ) . Proszę o odp . na pytania :

- Jak tworzyć włosy i ubrania dla postaci ?

- Jak zmieniać kolor oczu ?

- Jak renderować projekt ?

- Można tam sterować ruchem postaci ( ręce , nogi ) ?

 

Z góry dziękuje za pomoc . W imieniu moim oraz mojego zespołu . Jeśli opanuje ten program to przyjmą mnie do pracy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wow nie znasz Zbrusha i szukasz, chcesz isc do pracy gdzie on jest uzywany i wymagany ?

Gratuluje "odwagi" :) A co do tych pytan to lepiej zacznij od poczatku, poznajac jego UI i wogole do czego on tak naprawde sluzy bo jak pytasz np o wlosy czy zmiane koloru oczu to widac ze masz naprawde niewielkie pojecie o tym programie. A opanowanie tego programu naprawde nie jest tak latwe.

A co do pomocy to poszukaj video tutkow Klicka i na you tube jest kilka ciekawych

http://www.zbrushcentral.com/zbc/index.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrazenie udalo ci sie zrobic, o malo sie nie zakrztusilem.

Moze tak chociaz google uzyjesz i poszukasz co to za program? Bo to juz chyba granice lenistwa przekraczasz, sam nawet nie zobaczyles do czego jest program, i chcesz zeby ci wszystko inni wytlumaczyli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrazenie udalo ci sie zrobic, o malo sie nie zakrztusilem.

hahahaha dobre dobre i nie tylko Ty ;p

A jak sprawa z maxem ? Wiesz jak chcesz zrobic dobre wrazenie to nawet i max wystarczy do tego :) Nie zawsze tak jest ze im wiecej tym lepiej.

A zabierajac sie za soft nie wiedzac tak naprawde do czego sluzy to troszke przegiecie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach