Skocz do zawartości

BoXX-ApeXX czy składak?


viater

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Chciałbym poprosić was o radę. Otóż za półtora roku będę chciał sprawić sobie stację graficzną z prawdziwego zdarzenia, abym mógł realizować swoje projekty. Jako że nie znam się na sprzęcie zupełnie i tylko czytam co tutaj się ukazuje proszę abyście mi doradzili co pod moje potrzeby dobrać, aby nie przepłacić.

Priorytet softowy to: Lightwave, Zbrush, After Effects, Photoshop, Illustrator, Premiere pro. Współpraca z Intuos Wacom tablet.

 

Chciałbym aby można było pracować na skomlikowanych scenach wielopoligonowych w 3d z wyświetlanymi texturami i światłami w OGL (np jak w Shreku - sceny w zamku) aby odświeżanie było błyskawiczne; aby można było modelować i sculptować bardzo skomplikowane obiekty bez zadyszki i czekania na efekty edycji obiektu; aby efekty rendringu GI były w formatach video czy HD nie wynosiły po 30 min; aby After liczył kompozycję z filtrami prawie w czasie rzeczywistym.

Do tego mógłby być cichy i nie żreć prądu jak smok.

 

Ale wymagania? Będzie do zagospodarowania jakieś 20 - 25 tyś PLN.

 

Planuję stanowisko dwu monitorowe z szerokokimi ekranami.

 

Myślałem żeby zacząć zbierać na jakiś BOXX z render nodem bo piszą że w tych samych pieniądzach lepszej konfiguracji i wydajności nie znajdę. Oni mają sprawdzone i chyba niedostępne normalnie płyty główne, procesory Opteron - ponoć dobre, szybkie i kompatybilne dyski. A może to tylko taki marketingo bełkot i jest duże przepłacanie za znak firmowy. Może lepiej zdać się na "Polak potrafi" i poskładać lepszą konfigurację w tych pieniądzach u jakiegoś ziomka z forum.

Proszę piszcie co chcecie byle konstruktywnie. Co dobrać pod ten soft aby wycisnąć maxa z tego budżetu.