Skocz do zawartości

składanie komputera


pauka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, za pare dni wybieram się po nowy komputer i od wielu godzin studiuje internet w poszukiwaniu w miare najlepszych części tak aby komputer starczył mi na długi czas zarówno do najnowszych geir jak i grafiki, proszę o opinie czy to co wybrałem zaspokoji moje potrzeby, aha mój budżet to +-3000

 

- Intel Core 2 Quad Q9300 (4 x 2,5 GHz) FSB 1333 MHz

- 4GB RAM DDR2 800 Mhz

- ZOTAC GeForce GTX 280 1GB DDR3

nie znam się na płytach głownych ani zasilaczach ale zależy mi aby była to jakas z certyfikatem SLI Ready aby w przysłosci moze dodac jeszcze jedną karte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Powinno raczej trafić do działu zestawy.

Kup więcej i szybszy RAM. Zastanowiłbym się też nad Radeonem 4870 zamiast tego GFa 280 - taniej wyjdzie, a performance podobny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ups.. sorry za zły dział. co do grafiki to wszędzie się naczytałem że jest to najsilniejsza karta obecnie na polskim rynku dlatego ją wybrałem, zależy mi aby starczyło mi na jak najdłużej, poza tym cenowo wcale też juz nie jest taka droga. Wiecej ramu ? hmm myślałem ze 4 giga to już sporo, nie chce zbytnio przekraczać budżetu a póki co te 4 myśle że wystarczą, a mówiąc szybsze tzn jakie najlepiej ? bo wogóle nie znam się na tych predkosciach kosci ani szynach w procesorach, wiem tylko tyle ze im wiecej tym lepiej ale co najlepiej wybrac w kategori cena/jakosc

Edytowane przez pauka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach