Skocz do zawartości

Zróbmy grę


FRODO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zainteresowanych stworzeniem amatorskiej gry.

 

Czytając forum zauważyłem duże zainteresowanie tworzeniem gier.

Jestem programistą, programuje w Delphi + OpenGl, postanowiłem że fajnie by było,

stworzyć amatorską grę 3d, dzięki temu osoby z forum mogły by nabrać doświadczenia

w tworzeniu modeli i teksturowaniu. W projekcie mogły by brać udział osoby z różnym doświadczeniem.

Ja sam nie uważam się za jakiegoś szefa, wolał bym jakby wszyscy w projekcie byli równi.

Co do rodzaju gry, to jestem otwarty na propozycje, na pewno ma być to gra 3d. Proponował bym coś w stylu Unreala lub q3 z rozgrywką sieciową. Engin już jest przygotowany, na jego podstawie napisałem Benchmark.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do wypowiadania się, na pewno odpisze na wasze pytania i sugestie.

Z góry dziękuje i pozdrawiam Paul_PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a Kryształy Lorien?? przecież chłopaki na tym forum juz coś robią i nawet działa (udaje się gierkę włączyć), nie lepiej było by połaczyć siły?? wydaje mi się, że właśnie na brak jeszcze jednego programisty narzekał Radax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo... nie wiem czemu ale to demko podoba mi sie nawet bardziej od demka krysztalow ;-D... szkoda ze umie jeszcze tak malo bo bym sie przylaczyl... napisz moze jakie obiekty sa potrzebne i z ilu maxymalnie elementow (face`ow polygonow czy jak to zwal) maja sie skladac to w wolnym czasie poprobuje robic... pozdro i powodzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak wszystkich zainteresowanych prosił bym o pokazanie swoich prac

Można wysłać na [email protected] lub dać linka. A co do potrzebnych modeli to jeszcze dzisiaj podany zostanie link.