Skocz do zawartości

Ładne oświetlenie


zylka87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich userów.

 

Jestem początkującym użytkownikiem Maxwella, do tej pory ograniczałem się do eksportu z Sketchupa i bezpośredniego renderingu, jednak, jak sami pewnie wiecie, efekt takiej operacji pozostawia wiele do życzenia.

 

Wiem, że nie mam dużo czasu około tygodnia, żatem nie liczę na jakieś super efekty; mam do oddania projekt z projektowania, więc zależy mi na kilku parametrach:

 

1. szkło, ale to jush doczytałem, więc mam nadzieję, że sobie poradzę

2. materiał ściany - zależy mi na tym, by był choć trochę zblizony do faktury tynku, jak uzyskać taki efekt

3. chyba najważniejsze, czyli światło, nie wiem, jak ustawić oświetlenie w tych opcach environment, aby padało mi akurat na tę elewację, którą chcę zrenderować

 

No i ostatni problem to ziarno; chcę otrzymać renderingi, które będę mógł wydrukować przy 300 dpi rozmiar ok. 30cm szerokości; jak długo powinien trwać taki render dla użyskania dobrej jakośći, ew. czy są jakieś parametry, które bezpośrednio wpływają na wielkość tego ziarna

 

 

Chyba wszystko, jeśli pytam o coś, co jest w tutorialach, to z góry przepraszam, ale niestety czas mnie trochę goni

 

Pozdrawiam wszystkich użytkowników i dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

czesc zylka

 

2. material sciany - poszukaj na mxmgallery jak nie znajdzisz daj znac

3. najprosciej wustawic w studiu bo tam masz w environemnt model ziemi i ustawiasz

jesli bedzisz chcial z pod oprogramowania to musisz poprostu suwtaic odpowiednio dzien gtodzine i czas GMT

 

jeslic chodzi o dobra jakosc rendera proponuje wyrenderowac w wiekszej rozdzielczosci a nastepnie zmiejszyc do wymaganej w twoim przypadku 30 cm szerekosci

 

parametry wplywajace na jakosc render to podstawa: skala, paramatrey i oswietlenie