Skocz do zawartości

War of the Worlds - The Movie :)


Remix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. To mój pierwszy post na Forum. Jestem w tej dziedzinie nowicjuszem, choc moja \"przygoda\" z 3ds maxem trwa juz kilka lat.

Postanowiłem wykonać skromną adaptację \"Wojny Światów\" H. G. Wellsa, film trwający 5-10 minut, i pomyslałem, że garść krytycznych i obiektywnych opinii mogłaby się przydać :) Nie będzie to może dzieło, w którym znajdziecie pokaz jakichś super umiejętności animatorskich, modelarskich, czy rewelacyjnych efektów specjalnych, ale mam pomysł, nad którym długo myślałem i sądzę, że całość (jeżeli ujrzy światło dzienne) będzie całkiem interesująca.

...No to tyle może na początek... czy są jakieś pytania? :)

P.S. Postaram się lada dzień zarzucić jakimś screenshotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jedno pytanie : po co zamieszczasz zapowiedzi tego co bedziesz robił? co mamy tu komentować ? twoje zamiary? czekam zatem na cokolwiek, zaczyna sie od scenariusza. napisz cos bo na razie nic nie wiadomo co to bedzie za film, i jak bedzie wyglądał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za małe przeoczenie w poprzednim poście, ale już to nadrabiam. Moja koncepcja tego filmu zakłada zmontowanie kilku(dziesięciu) ujęć machin kroczących Marsjan, siejących zniszczenie gdzie popadnie, a za narrację posłużą przeplatające się pomiędzy scenami nagłówki gazet. Kulminacyjnym momentem będzie zniszczenie Big Bena i marsz trójnogich maszyn ulicami Londynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach