Skocz do zawartości

Fotografia: Ciagle testuje


THE MANYSH TRAFO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Własciwie to nie jestem nawet amatorem fotografii,wiekszosc zdjec w jakie zrobiłem w zyciu przypominała raczej chinskiego turyste, tzn robiłem zdjecia z telefonu, compaktu itp i wszystko sie zmieniło gdy nabyłem Nikona D80 odkryłem ze to całkiem inna liga :) Aparat ma tyle opcji ze im dłuzej go uzywam tym bardziej jestem zagubiony. Własciwie to chciałem zapytac o jakies porady, jak skutecznie robic zdjecia wieczorem przy trudnych warunkach oswietleniowych bo strasznie sie z tym motam 1 na 15 fotek w takich warunkach to sukces jak dla mnie :)

 

oto kilka moich fotek

 

1 lampa

13744407.jpg

 

http://img15.imageshack.us/img15/8140/dsc0003vrs.jpg

 

2 śpiace kaczory

50969441.jpg

 

http://img15.imageshack.us/img15/4903/york258.jpg

 

3 Szalony Eddie 1

69076485.jpg

 

http://img15.imageshack.us/img15/8325/dsc0163hyo.jpg

 

4 Kaczor na służbie

56211275.jpg

 

http://img12.imageshack.us/img12/6494/york284.jpg

 

5 Kaczor

71419504.jpg

 

http://img12.imageshack.us/img12/651/york614.jpg

 

6 Eddie

70739026.jpg

 

http://img12.imageshack.us/img12/2071/kwiecien3042.jpg

 

7 Ptaszor na lampie

23201077.jpg

 

http://img12.imageshack.us/img12/9632/pochleb2630.jpg

 

8 Szalony Eddie 2

28736940.jpg

 

http://img12.imageshack.us/img12/5964/foto607.jpg

Edytowane przez THE MANYSH TRAFO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hehe 1 na 15 fotek to ogólnie niezły wynik ;) nocne fotki.. statyw, długi czas naświetlania... manual... niskie ISO i wysoka przysłona. koniecznie format RAW i późniejsza mozolna obróbka w lightroomie i PS.

 

Póki co masz u mnie jednego faworyta:

 

 

bardzo fajnie uchwycony moment i takie to ładne po prostu. Może poza tłem gdzie brzydkie drzewa wbijają się na nieco zbyt przepalone niebo... ale jak na pierwsze fotki całkiem nieźle.