Skocz do zawartości

Pierwsza animacja? Tytul kiedys wymysle :)


Kordziu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wlasnie zaczynam swoj pierwszy wiekszy projekt! jestem nowicjuszem jesli chodzi o 3dMax\'a choc juz chwile w nim siedze! Takze wszelkie uwagi, te krytyczne jak i obiektywne mile widziane!!! Jeszcze nie wiem ile ta animacja bedzie trwac i jakie bedzie jej zakonczenie wiec wrzucam narazie to co wymyslilem :)

Scenariusz:

 

Na poczatku rzut na komputer (wszystko widziane oczami bohatera). Przed kompem siedzi gosciu, ktorego nie bedzie widac w zadnym ujeciu na poczatek, bo wymodelowanie postaci nie jest jeszcze takie trudne ale jej animowanie to jak narazie dla mnie czarna magia. Na kompie leci filmik (mysle ze to bedzie Blair With Project). Nagle nasza postac slyszy jakis dziwny odglos. Scisza nagle glos plynacy z glosnikow. Rozglada sie po pokoju ale nic w nim ciekawego nie widzi wiec podglasza dzwiek i oglada dalej. Nagle znowu jakis przerazajacy dzwiek, wiec znowu scisza dzwiek, odwraca sie za siebie, wstaje, podchodzi do drzwi. Otwiera je i patrzy (na swego rodzaju korytarz). Zaczyna isc w glab ciemnego korytarza. Caly czas slychac jego przyspieszony oddech a moze i nawet bicie jego serca. Dochodzi do konca korutarza i chce zaswiecic swiatlo, ale nie dziala. W pewnym momecie jednak mu sie to udaje i w tym momencie traci przytomnosc....

 

Narazie mam tyle, a reszte jak wymysle to dopisze! A juz jutro albo pojutrze postaram sie zawiesic tu pierwsze rendery z mych prac!!! Czekam na uwagi i komentarze co do pomyslu!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic