Skocz do zawartości

Fotografia: Chernobyl - Fotomontaż


Riddick_MAX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Elektrownia stoi tak że musielibyśmy wchodzić pod niezłą górę żeby ją widzieć z takiej perspektywy, poza tym ten krzywy domek po lewej wystający ledwo, no i oczywiscie wielkość elektrowni nie jest podobna do wielkości domku czy tam magazynu jakiegoś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do skali to elektrownia jest raczej dużo większa niż budynki, a z racji tego, że stoją mniej więcej w takiej samej odległości od widza to ma się wrażenie, że ich rozmiary są zbliżone.

Co do perspektywy to widać na załączonym obrazku, że nie ma wspólnego punktu zbiegu (ponadto elektrownia ma 3 punkty zbiegu a reszta tylko 2):

zawierciestalkerriddickucopy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale z was mózgi nie no ja jestem zielony w fotomontażach i bym tego sam nie szczaił.A więc jakbym skasował ten budynak po lewej wystający i oddalił elektrownie tak jak jest ten kościół tam w oddali na 1 photo i poprawił jej perspektywe było by dobrze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj bo tak w ciemno to ciężko stwierdzić :) Też jestem cienki w tych sprawach ale łatwiej zawsze jest zobaczyć błędy kiedy patrzy się pierwszy raz na daną pracę. Moim zdaniem jak dasz elektrownie do tyłu to się pustka zrobi z przodu, pokombinuj troche :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby fajnie, ale nic tu nie jest zniszczone, nie ma oznak, ze cos niefajnego sie stalo. sepia nie wystarczy, a luxy po lewej nie ulatwiaja. musisz tu chyba troche nasmiecic, stworzyc klimat.

 

bo technicznie chyba calkiem sprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie podoba, widac progress miedzy pierwsza, a druga wersja.