Skocz do zawartości

Programy 3d a praca dyplomowa


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

Z uwagi na zbilizający sie termin podjęcia pracy dyplomowej zaczelem szukać odpowiadającego mi tematu. Po konsultacji z nauczycielem zdecydowałem ze zrobie animacje 3d przedstawiajacą zasadę działąnia komputera(lub mikroprocesora). NIeststy mam mały problem ze znalezieniem odpowiedniego i legalnego oprogramowania:/. Nie jestem pewien (nawet nauczyciele nie sa w tej sprawie zgodni), czy moge np. uzyć maxa w wersji 30dniowej (dostępnej w internecie darmowo). Moze ktoś już robił taką prace i jakoś wybrnłą z tego problemu:/?

A może znacie ciekawe freewarowe alternatywne programy do modelowania 3d?

Pomimo ze to wyglada na banalny problem, mam z tym mase problemów;/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Willow, rozumiem ze chodzisz do OSSP\'u, mam wiec pytanie, czy masz tam jakiegos nauczyciela ktory COKOLWIEK lapie z tego(animacja, komputery, problemy licencji?? czy bedziesz prekursorem animacji... itd. (ogolnie, jak to u was wyglada) (ja jestem z krakowskiego Plastyka, rocznik 87) :)

P.S. wydaje mi sie ze z trialow mozna korzystac, praca niejest komercyjna... tylko jak ty to zrobisz w 30 dni?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Mateusz, to nie do końca tak:D Chodzie do Technikum Łącznosci w Gdańsku i poprostu dogadałem sie z nauczycielką że zrobię animacje przedstawiającą działanie komputera, połącze przyjemne z pożytecznym;]. Tylko że jak dotąd raczej nikt tego nie robił, z tąd problem.

Wszyscy raczej budują subwoofery i glosniki:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz pani, że korzystałeś z wersji Maxa kolejno: 4, 5.1 , 6 - to ci razem da 90 dni, a jeśli chcesz więcej to łap się za poprzednie wersje ;]]] Ale tak na serio to też jestem ciekaw, w końcu to dotyczy prawie każdego tutaj na forum...