Skocz do zawartości

Kto?


saygon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No ja też sie tym troche bawie Narazie tylko troche ale to sie zmieni) Dobrze, ze pjaił sie oddzielny temat do tego renderera.

Mam od razu pytanie, dosyć trudne...

Jaki jest najlepszy renderer wogole do maxa?? Czy Mental Ray jest najlepszy?? Bo swojego czasu był... a teraz? Zmieniło sie coś????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hardtmuth

A teraz glupie pytanie....instalnalem sobie mental raya, polecialem connectem i przy stracie 3ds 5.0 mowi :

 

DLL failed to initialize.

 

Patrze w plug`ach zaladowanych i jest zaladowany mental ray plugin, wiec nie wiem co jest nie tak....raczej jestem zielony wiec prosze nie za ostro :P.

 

 

Aha mental ray 2.1 mam, a system to win xp prof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hardtmuth

ups, sora za zasmiecanie, ale skorzystalem z wyszukiwarki i saygon podal powod tego dlaczego to nie dziala, zabieram sie za przeczesywanie discreeta w poszukiwaniu conneciotn do 5.0 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Phantom

o mamusiu...ale popularny musi być ten render...skoro są tylko 2 tematy...[lol2][lol2][lol2][rotfl2]

 

Tak jest przez beznadziejne połączenia MR z Max, a pozatym wiele zależy od ustawień, własnych obliczeń, które to nieco komplikują używtkowanie. W Brazil r/s wystarczy nacisnąć góra 3 przyciski w GI i gotowe, a przy Mentalu musisz sie pomęczyć pooptymalizować ustawienia itd.

Nie chcę nic sugerować, ale Mantal Ray wydaję sie byc stworzony dla bardziej ambitnych grafików;), w końcu oferuje najlepszą jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, renderman Pixara, nigdy nie widziałem jego pełnych możliwoźci, a w samych filmach renderowanych w RM to fotorealizmu nie dostrzegłem. Podobno go uzywaja gdyż jest bardzo szybki i ładnie fakeuje GI.