Skocz do zawartości

Wybor laptopa?


Gość Norad

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.

 

(ceny sa w funtach, bo jestem na studiach w anglii - tam tez bede kupowal)

 

Szukam laptopa z dobra karta graficzna i trafilem na ten model :

 

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en...3-3985026.html

 

czyli Hp pavilion dv6-1299ea - artist edition. Ma on genialna karte graficzna, ktora generalnie przewyzsza o 1/3 wydajnosciinne karty w cenie 500-700£, dlatego dziwi mnie dlaczego jest taki tani?

 

 

- 586£ na www.shop.co.uk

- 626£ na www.SystemsAssurance.com

- 659£ na www.amazon.co.uk

 

 

Dla porownania - laptopy asusa w cenie 500-700£ sa duzo gorsze.

Jest cos czego w nim nie dostrzegam, jakas ukryta wada? (oczywiscie zdaje sobie sprawe z okropnego designu)

 

 

 

Konretniej - jestem grafikiem 3d, i dlatego potrzebuje mocnej karty graficznej. Nie obchodzi mnie wielkosc ekranu (bo kupuje monitor), ani slaba bateria (bo najczesciej bede dzialac na zasilaczu).

 

I prosze, nie odpowiadajcie w stylu 'dlaczego wiec nie kupisz PC?' - po prostu potrzebuje laptopa, i tyle.

 

 

 

Z gory dzieki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moze dlatego ze ma turiona - nie wiem jak z wydajnością ale chyba to starsza konstrukcja niż core2duo -sam dawno temu miałem kupic lapa z turionem i też pamietam ze był tani. Pozatym dysk 5400 raczej niekorzystnie wpłynie na wydajność w pracy przy 3d. Ekran też słaby( no ale to nie ma dla ciebie znaczenia) 1366 x 768 to troche malo jak na "artist edition" . Ogólnie to sam mam nienajlepsze zdanie o laptopach HP(wyrywajace sie zawiasy itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach