Skocz do zawartości

Nie jestem grafikem a mam prace do zrobienia na studia


wentyl0007

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo proszę o wyrozumiałość z tej strony, jestem nowy i nie wiem jak się za to zabrać po kolei. Mam za zadanie żeby zaprojektować jakieś biuro wymagania: modelowanie metod edit mesh na łatach i krzywych. Mam podstawy z grafiki, małe wymagania na grafika nie idę. Ktoś ma lub zrobi krok po kroku? Jeszcze z użyciem świateł ma być + obrazek na ścianie.

W programie w wersji 3ds max7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jestem na informatyce i nie idę na specjalizacje grafik komputerowy. Doktorek kazał tak zrobić, poza tym za pomocą tego robiliśmy i za pomocą tej wersji programu, niestety dla początkującej osoby jest ciężko bo myśle że jeszcze z jakiś innych podstawowych funkcji się korzystało, chyba że z tego co podałem da się zrobić żeby zaliczyć. To w takim razie kto mi pomoże i gdzie wirtualnie? pisać na gadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pokoj do pomalowania ale nie jestem malarzem a poza tym nie chce mi sie na maksa. Sufit na bialo a sciany w jakis inny kolor.. Pomarancz czy cos... Sa chetni?

 

A powaznie - powodzenia, ale jakos slabo widze jak ktos poswieca swoj czas za free w ramach pomocy komus nieznanemu, kto ma zadanie domowe na studiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz podstawy grafiki to sie troszke wysil, co z tego ze nie idziesz na grafika ? Ktos ci zrobi to a Ty bedziesz mowil ze to twoje itp ? No bez przesady, szanujmy sie troszke...

Poza tym informatyk powinien znac podstawy wszystkiego co zwiazane jest z komputerami bo czasami jak slysze czego ucza Oni w szkolach i jak przekazuja wiedze to zal zad sciska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach