Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'.

 

W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.

 

Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info:

 

-Jaki renderer

-Czas renderingu

-Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bonifatz zaje...., daj jakieś fajne ujęcie tego wozu mknacego po route 66, ze spękaną z gorąca ziemią i tymi kulami gałęzi wiecznie toczącymi się po pustyni, i sępy na niebie...

o i zrób takie ujecie na niedopałek fajki rzucony na drogę z okna samochodu na pierwszym planie i odjeżdzającą w dal furę...

 

ale mnie wyobraźnia poniosła :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Ivan :) generalnie renderzona na szybko i test ogólnie wszystkiego w scenie, tekstura tapicerki sie posypała i jest do poprawy, z nogami masz racje, disp i DOF na blachach z tyłu zabił kształt stalowej ściany, jak znajde chwile to popoprawiam

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jli - nie wiem czy to nie kwestia mojego monitora ale wygląda to zbyt jasno i jakoś tak ... mydłowato. Nawet drewno straciło ten fajny charakter, który miało w poprzednich wiz. Wiem, że to pewnie inny projekt ale IMHO jest ... mydło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Ivan :) generalnie renderzona na szybko i test ogólnie wszystkiego w scenie, tekstura tapicerki sie posypała i jest do poprawy, z nogami masz racje, disp i DOF na blachach z tyłu zabił kształt stalowej ściany, jak znajde chwile to popoprawiam

pzdr

 

terenas, displacement po lewej na boku robi trójkąty, musisz zwiekszyc parametry displace aby zniwelowac ten efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś uwagi speca od studia szczególnie mile widziane, dziękuje ;) jeśli jeszcze coś ci sie nasunie to wal !

 

yy teraz ja proponuję przedstawić model w jakimś ciekawym studio ze światłem o róźnorodnej delikatnej tonacji i taki napis i te bla bla lorem ipsum - będzie bardzo czytelnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszym poscie jest link do poprzedniego watku, ktory zostal zamkniety, DUZE watki ktore maja 500-1000 stron, sa katorga dla forum, wiec warto czasem odczepic stary i wsadzic nowy watek :)

 

bylo kilka prosb o przeniesienie postow, wiec uznalem to za dobry pomysl i przenioslem ostatnie 2 strony ze starego watku tutaj, zeby zachowac jakas tam ciaglosc

 

jeszcze raz przypominam ze link do poprzedniego watku jest w pierwszym poscie tego watku.

 

Nic nie zostalo skasowane, wiec prosze na spokoju, jak cos to pisac do Adka jezeli on postanowi inaczej to wszystko przywroce jak bylo

 

na razie niech wisi sobie to info z postami, ale jak juz sprawa sie uspokoii, to usune posty, ktore nic nie wnosza do watku (w tym temacie) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności