Skocz do zawartości

Samochód w "otoczeniu"


Macjej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującym użytkownikiem 3Ds Maxa 2010, ale jakiś czas temu wymodelowałem samochód, po czym go zrenderowałem. Wszystko wyszło całkiem ok (oprócz pasków na masce, problem opisałem w innym temacie w dziale rendering). Ale teraz chciałbym sam samochód zamieścić w jakiejś scenerii, np na drodze i z realnym oświetleniem. Szukałem tematów na ten temat, ale nie znalazłem nic sensownego na mój poziom ; ). Dlatego proszę o podanie linku albo samego poradnika co zrobić żeby umieścić taki samochód w jakimś otoczeniu. Dodam, że mam jakąś mapę HDRI i zdjęcia nadające się do czegoś takiego. Z góry dzięki bardzo : ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Widzę, że rzeczywiście trudno o taką rzecz ; ). Dlatego czy mogę prosić, żeby ktoś rzucił okiem na ten tutek: http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/lexus/index.html . To z niego mam mapę HDRI i zdjęcia nadające się do tego, co chcę zrobić. Nie wiem tylko, czy gościu używa narzędzi dostępnych za darmo do 3Dmaxa, no i pomimo że z angola jestem całkiem dobry, to napisane jest to językiem raczej trudnym ; ). Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co szybko przejrzałem to nie ma tam użytych zewnętrznych narzędzi, wszystko jest zawarte w 3ds max (camera match, mental ray). Tylko nie dawaj do galerii modelu wyrenderowanego w tej scenerii :p

 

dlaczego? ze tak nieskromnie zapytam ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach