Skocz do zawartości

Jak skrócić czas?


JJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem w trakcie robienia wizualki kamienicy.

I mam pytanie: Co sądzicie o czasie ok 5h (obydwa obrazki)

Model jest dość skomplikowany, ale chyba czas przy tej rozdzielczości czas mógłby być krótszy (rozdzielczosc orginalna)

Ustawienia:

Image Sampling: Min-1 Max-2

Luma Server: Skylight, Shade rate: Min--1 Max-2, View Rate-20 Sec Rate-5 Bounces-2

Główne światło: bLight Direct Mult-1,5

Mój komp: Athlon 1500, Ram256

Macie może dla mnie jakieś porady, jak skrócić czas, co jest najważniejsze?

(jestem raczej początkującym Braziliowcem)

 

b1.jpg

 

b2m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wlasnie sie zastanawiam czy niepowinienes zmniejszyc poprostu Shade rate b onieuzywasz fotonów wiec niepotrzebne ci to.... no ale nawet na twwojego kompa 5h to cos duzo.... moze napisz ile to ma poly..... i czy masz wlaczone takie bajery jak coustic albo gloosa w materialach....w sumie tu nic takiego niewidze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Oj jeez- 5h to zasługa bounces=2. Prawda jest taka, że jeśli chcesz, żeby to wyglądało rzeczywiście realnie to raczej nie możesz z tego zrezygnować.. inna sprawa to bark fotonów.

Wrzuć mu trochę fotonów, dodaj Skylighta z jakimś HDRI najlepiej (lub nie :) Jak masz scenkę pod maxa 5 to możesz mi podesłac na maila - z chęcią się pobawię.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odzew.

Geometria pewnie was przerazi, bo niestety nie umiem jeszcze modelować w 3ds (niedobrze mi z tym), zostala wyexportowana z archicada.

\"...render primitives: 586630\" !! To moze być główna przyczyna??

Co do efektów, to nie ma tu jeszcze zadnych (caustics, glossy), i wlasnie się boje że jak materialy jeszcze dopracuje to sie bedzie 20h robiło.