Skocz do zawartości

aple2


Rekomendowane odpowiedzi

siema!

Możecie mi powiedzieć jak zrobić żeby to jabłko nie wisiało tak w powietrzu? Mam talerz i to jabłko ustawione na [0,0,0] no ale wygląda jakby wisiało 2 metry nad... ;) Jak ustawić światła? Co zmienić, przerobić? Jestem początkujący :D

Dźwiękówka za wszystkie posty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no swiatlo nie moze byc z boku ... radze dac dwa swiatla bardziej z gory ... i niech tylko jedno znich ma ustawione dawanie cienie a drugie troszke zmniejszona moc .. pokombinuj z iloscia zwiatle i ustawieniemi .. to cos wyjdzie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebym to ja wiedzial jak sie je robi ...

ale wiekzsosc ludzi tutaj robi je w photoshopie...ale ja w ramach walki z wszelkimi schematami robie textury w painterze 7 .... co prawda z nienajlepszym skutkiem .. ale zawsze ;)

a pozatym zeby material byl dobry nie starcza tylko ladny obrazek .. trzeba tez poustawiac bumpy nie bympy , jak material ma odbijac swiatlo .. z tym dopiero jest zabawa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem... qurde ludzie co zrobić... za bardzo mi się odbija ta miska na jabłku... jak to zminiejszyć to odbijanie? Mam zmniejszyś ilość photonów? mam coś jeszcze zmienić? Może kolor tego jabłka? Za bardzo może miesza się z otoczeniem [ścianą...]? Co wy na to?

Dźwiękówa za posty ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jabuszko wyglada coraz konkretniej .. ale ..:)

jakbys zwiekszyl rozzielczosc textury , to by sie tak nie rozmywala .. pozatym jablka sa pokryte cieniutka warstwa blyszczacego czegos (wosku?) ... a twoje jablko nie odbija swiatla ...

a photony sluza do robienia bajeranckich odbic swietlnych w brazilu ... ale nie do gi

a tacke .. sproboj zrobic blaszana ... moze cos fajnego wyjdzie ;) bo tak niewiadomo czy jest plastikowa czy papierowa ...